El sènior femení del CN Terrassa de waterpolo va rebre a les del CN Sant Andreu en un nou partit de la Champions

CN Terrassa 6 – CN Sant Andreu 11

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Sanchez, Fernandez, Cuenda, Cantero (1), Quinzada, Ten Broek (1), Peña, Piralkova (3), Camus (1), Forgacs, Bosveld, Manso.

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Debreceni, Markopoulou

Parcials: 1-2; 2-3; 2-5; 1-1

Resultat acumulat: 1-2; 3-5; 5-10; 6-11

Evolució del marcador: (0-1; 1-1; 1-2) (2-2; 2-3; 2-4; 3-4; 3-5) (3-6; 4-6; 4-7; 5-7; 5-8; 5-9; 5-10) (5-11; 6-11)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Sant Andreu en el partit corresponent a la cinquena jornada de la Champions, en les instal·lacions de l’Àrea Olímpica, on les visitants es van imposar per un resultat final de 6 a 11.

L’enfrontament va iniciar-se amb una anotació de les del Sant Andreu quan no portaven ni un minut de joc (0-1). Ten Broek va assolir empatar el matx quan faltava un minut per arribar al primer descans (1-1), tot i que les visitants es van tornar a posar per davant en el marcador ràpidament (1-2).

En el segon tram del partit, les locals van fer dues noves anotacions i les visitants tres. Quan portaven menys d’un minut de joc, Piralkova va empatar el matx (2-2), tot i que dues noves anotacions de les del Sant Andreu van tornar a posar a l’equip visitant per davant (2-4). Piralkova, va tornar a anotar i va reduir distàncies (3-4). Tot i això, un gol de penal de les visitants a falta de menys de 30 segons va posar a les del Sant Andreu en una còmoda posició en la meitat del matx (3-5).

En el tercer tram, les visitants van prendre avantatge en el marcador, que van fer un total de 5 gols mentre que les egarenques en van fer dos. El primer gol de la represa del partit va arribar en el minut 5:56, i va ser obra de les del Sant Andreu (3-6), tot i que en menys d’un minut, Cantero va apropar a les egarenques en el marcador (4-6), fet que no es va mantenir per masses segons, ja que les visitants van tornar a anotar ràpidament (4-7). Piralkova, va fer el cinquè gol de les de Pérez (5-7). Abans de finalitzar el tram, les del Sant Andreu, van anotar tres noves dianes i van allargar les distàncies en el marcador (5-10), col·locant als equips a una diferència de 5 gols.

En l’últim quart del partit, les del CN Terrassa no van poder capgirar el resultat final del marcador. Els dos equips van fer un gol més cadascú. L’anotació del CN Terrassa va ser obra de Camus (6-11). El resultat final va ser de 6 a 11, assegurant la victòria a les visitants en un partit molt intens i disputat en tot moment.

De cara a una nova jornada de la Lliga

Després d’una intensa setmana per les jugadores del CN Terrassa, el pròxim dissabte 16 de març, l’equip liderat per Pérez, s’enfrontarà novament a les del CN Sant Andreu en el partit corresponent a la quinzena jornada de la Lliga. Ho faran a les 17:45 a les instal·lacions del CN Sant Andreu.