El sènior femení del CN Terrassa de waterpolo es va tornar a enfrontar al CN Sant Andreu

CN Sant Andreu 18 – CN Terrassa 6

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Sanchez (1), Fernandez, Cuenda (2), Cantero, Quinzada, Ten Broek (1), Peña, Piralkova (1), Camus, Forgacs, Bosveld (1), Manso.

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Martin, Colominas, Castella

Parcials: 6-1; 2-1; 6-3; 4-1

Resultat acumulat: 6-1; 8-2; 14-5; 18-6

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 3-0; 4-0; 5-0; 6-0; 6-1) (7-1; 8-1; 8-2) (9-2; 10-2; 10-3; 11-3; 11-4; 12-4; 13-4; 14-4; 14-5) (15-5; 16-5; 17-5; 18-5; 18-6)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Sant Andreu per segona setmana consecutiva, en aquest cas, va ser en el partit corresponent a la quinzena jornada de la Lliga, i ho van fer en les instal·lacions del CN Sant Andreu, on les locals es van imposar per un resultat final de 18 a 6.

L’enfrontament va iniciar-se de manera molt favorable per les locals, que van fer sis anotacions consecutives, el que les va fer assolir una àmplia diferència en el marcador en el primer tram. Tot i això, les de Pérez, van fer una diana quan faltaven 43 segons per finalitzar el primer període de joc, la qual va ser obra de Cuenda (6-1).

En el segon tram del partit, les locals van baixar el seu ritme anotador i van fer dues noves dianes, mentre que les del CN Terrassa en van fer una, cosa que no va servir per capgirar el resultat del marcador. Les del CN Sant Andreu, van fer els dos primers del període i Piralkova, en el minut 3.12, va fer el segon gol de les egarenques (8-2). Les locals van anar al descans de la meitat del matx amb una molt còmoda posició.

En el tercer tram, el ritme anotador de les del CN Sant Andreu va tornar al de l’inici del partit, i van fer sis nous gols, mentre que les egarenques en van fer tres. Tot just començar el tercer tram del matx, les locals van fer dues anotacions (10-2) abans que Bosveld fes la primera del tram de l’equip de Pérez (10-3). Cuenda va fer el quart de les del CN Terrassa (11-4) i Ten Broek el cinquè (14-5). El resultat final d’aquest tercer període, va ser de 14 a 5.

En l’últim quart del partit, les del CN Terrassa, no van poder capgirar el resultat final del marcador. El Sant Andreu va anotar quatre noves dianes i el CN Terrassa una, la qual va ser obra de Sanchez quan faltaven menys de tres minuts per arribar al final del partit (18-6). El resultat final va ser de 18 a 6, assegurant la victòria a les locals en un partit molt intens.

De cara a una nova jornada de la Champions

El pròxim partit que disputaran les egarenques serà el corresponent a la sisena jornada de la Champions, i serà el pròxim dissabte 23 de març a les 17:00 i s’enfrontaran al Ekipe Orizzonte a Catània (Itàlia).