El sènior femení de waterpolo visitarà Mataró en busca de venjança

El sènior femení de waterpolo del CN Terrassa visitarà demà dia 4 de març (12:45h) al CN Mataró per disputar el partit corresponent a la 16a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina.

L’equip egarenc torna a enfrontar-se aquest dissabte a les seves rivals de les semifinals de la Copa de la Reina Iberdrola, on l’equip local va caure derrotat 14-7. Tot i això, l’entrenador Xavi Pérez, confia en l’equip i en què tenen la “intenció de plantar cara i competir fins al final”.

Pel que fa al nivell de joc, el tècnic egarenc destaca que han de millorar en defensa i sobretot mantenir l’atenció de joc en jugadores importants que té l’equip rival. “Sabem que elles tenen un potencial ofensiu, amb grans jugadores de talla mundial”. A més també remarca que cal aprofitar les poques ocasions que se’ls hi produeixin durant el joc.

Pérez lamenta a més la baixa de la defensora de boia Kindred Paul, que està lesionada.

Anna López