Visita al Madrid Moscardó

El sènior femení de waterpolo visita la piscina del Madrid Moscardó

El sènior femení de waterpolo visitarà demà (16.30h) el CN Madrid Moscardó en partit corresponent a la dissetena i penúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Xavi Pérez, setè amb dinou punts, encara un matx que li pot permetre guanyar un lloc a la classificació, atès que les madrilenyes són penúltimes i el CN Sant Feliu, sisè a la taula, afronta una partit molt complicat contra La Sirena CN Mataró.

El tècnic local encara el compromís amb el contratemps de l’estat físic d’Ángela Ruiz, que arrossega molèsties a l’espatlla dreta i és dubte seriós. Pérez entén que la cita serà molt més difícil del que pot indicar la classificació. “Per a elles, és una final, ja que es juguen eludir la promoció de permanència. Estan a només tres punts de la desena plaça que ocupa el Saragossa, de manera que ens trobarem a un rival motivadíssim”.

En aquest sentit, l’entrenador egarenc subratlla que el partit també té transcendència per a les seves jugadores. “Matemàticament, la cinquena posició encara és possible, si bé és cert que no depenem de nosaltres. De moment, tenim el sisè lloc al nostre abast. Hem de fer la nostra feina i esperar”. Com que la darrera jornada va celebrar-se el 6 d’abril, Pérez explica que el grup ha treballat per mirar de mantenir la tensió competitiva. “Hem entrenat amb la selecció de Portugal els dies previs a la Setmana Santa i hem desenvolupat partits de preparació amb el juvenil masculí per conservar el to”.

El tècnic terrassenc defineix el Madrid Moscardó com un equip “consistent, que lluita fins al final, que mai no es deixa anar, especialment quan juga a casa”. Quant al planter que dirigeix Beatriz Espinosa, Pérez subratlla l’aportació ofensiva d’Elena Vesperinas, ben secundada a l’arc per Lucía Gómez i Clara Díaz, i la força a la posició de boia de Marta Mota.