Visita al campió de la Supercopa d’Espanya

El sènior femení de waterpolo visita el campió de la Supercopa d’Espanya

El sènior femení de waterpolo visitarà demà (13.00h) el CN Mataró en partit avançat corresponent a la quarta jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor femenina. Després de sumar la primera victòria d’enguany contra el Boadilla dissabte, el conjunt de Xavi Pérez afronta un dels compromisos més complicats de la temporada, atès que les maresmenques són líders i van proclamar-se recentment campiones de les Supercopa d’Espanya tot derrotant el Sabadell.

El tècnic local encara el matx amb el contratemps de l’estat físic de diverses jugadores. Olga Domènech i Cristina Cantero pateixen molèsties en un dit de la mà dreta i a l’espatlla dreta, respectivament, Sandra Domene té otitis i Elia Montoya, el cas més preocupant, pateix una estrebada a l’abductor de la cama dreta i és dubte. “No és la millor manera d’afrontar un xoc d’aquesta exigència, però sortirem a per totes”, afirma Pérez.

L’entrenador egarenc admet que la victòria de dissabte va suposar una injecció de confiança. “Més enllà del resultat i del nivell de rival, és cert que vam millorar en l’aspecte defensiu. Només vam encaixar un gol, de manera que hem de seguir en aquesta línia de creixement. Com en les dues primeres jornades, demà ens enfrontarem a un altre conjunt de la zona alta. Serà una nova oportunitat de mesurar-nos, encara que tenim molt marge de progressió”.

Pérez destaca la dificultat del matx. “El Mataró està imbatut enguany a nivell estatal. Porta tres victòries en lliga i va guanyar la Supercopa al Sabadell. Estem parlant d’un equip molt potent. A més, cal tenir en compte l’escenari, jugarem en piscina descoberta i és possible que haguem de patir molt mal temps”.

Quant al planter que dirigeix Marina Zablith, el tècnic terrassenc subratlla la incorporació d’Anna Espar. “És una de les millors jugadores del món. No deixa de demostrar que és absolutament desequilibrant”. Les maresmenques s’han reforçat també amb Anna Gual i Irene González, “molt perilloses des del lateral i l’extrem esquerre de l’arc”, i amb la portera francesa Lorène Derenty. “I compten amb waterpolistes de tanta qualitat com Marta Bach, Helena Lloret o Laura Vicente. Tenen molta profunditat de banqueta i una àmplia varietat de recursos ofensius que haurem de contenir per tenir les nostres opcions”.