El sènior femení de waterpolo torna a rebre el Rubí dues setmanes després

El sènior femení de waterpolo torna a rebre el Rubí dues setmanes després

El sènior femení de waterpolo s’enfrontarà al CN Rubí demà (18.00h) en partit corresponent a la segona jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN. Els dos conjunts, emmarcats en el grup B, s’enfrontaran per tercera vegada en aquest mes d’octubre després dels dos enfrontaments de quarts de final de Copa Catalunya. En principi, les jugadores locals parteixen com a favorites en el derbi vallesà, ateses les victòries àmplies assolides en els dos precedents anteriors (9-17 i 23-16). El Rubí va debutar en lliga amb una derrota clara contra el CN Mataró (4-14).

El tècnic local Xavi Pérez valora molt positivament l’esforç en els entrenaments durant tota aquesta setmana. “Hem entrenat molt dur, amb molta càrrega física. L’equip sap què hem de millorar respecte al partit de dissabte passat contra l’Escuela WP Zaragoza”. Pérez explica que han estat recalcant conceptes defensius.

Malgrat els bons resultats recents contra el Rubí, l’entrenador egarenc considera que el pròxim partit serà totalment diferent. “Els partits de Copa Catalunya ens van permetre temptejar el funcionament del nostre bloc de jugadores. Vam provar sistemes distints tant en atac com en defensa, però ara això ja no serveix”. Per aconseguir sumar els tres punts, entén que cal defensar molt bé per encaixar menys gols que en els dos partits recents.

Quant al plantejament del CN Rubí, el tècnic local creu que ajustaran la defensa i combinaran diferents tipus de zona amb pressing en els segons finals de l’atac. “L’entrenador, Manel Llobregat, prepara força bé els partits a nivell ofensiu. A més, la setmana passada va fer un gran marcador amb un dels equips favorits en la Lliga com és el Mataró. Va encaixar menys gols que en els partits de Copa Catalunya, cosa que demostra que han millorat la defensa”. El conjunt de Llobregat encara el partit amb el dubte d’una de les seves jugadores de referència la temporada passada, Amanda Triviño. Respecte a la resta del planter, Pérez remarca la capacitat anotadora de les joves Elena Ruiz i Carlota Alonso.