El sènior femení de waterpolo torna a la lliga amb un derbi vallesà de màxima exigència

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo visitarà demà (12.45h) les instal·lacions de Can Llong per enfrontar-se a l’Astralpool CN Sabadell en partit corresponent a la dissetena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez, tercer amb 40 punts, encara un dels duels més exigents de la temporada, atès que l’equip de David Palma és líder amb quinze victòries en els quinze partits de lliga que ha disputat aquesta temporada.

El tècnic egarenc, que disposa del planter al complet, reconeix que ha costat canviar el xip després de l’eliminació en quarts a la Copa de la Reina contra el Mataró. “Hi havíem abocat molta il·lusió, és evident. Però aquesta és la nostra mentalitat. Mai encararem una cita com a perdedores. Som ambicioses i sempre sortim a guanyar a tothom, encara que, després, puguem acabar desencantades”. Pérez explica que s’ha analitzat el partit i que el grup “ha estat treballant en les errades comeses”.

L’entrenador terrassenc admet que el retorn a la lliga és de màxima dificultat. “Coneixíem el calendari. Ens enfrontarem a un equip que ha guanyat tots els partits de lliga fins ara i que, després de perdre la final de la Copa de la Reina, crec que arribarà amb ganes de reivindicar-se i demostrar que va ser una ensopegada puntual”.

Pérez remarca la fortalesa del rival. “Es tracta d’un planter que s’ha reforçat”. L’equip de David Palma ha incorporat dues waterpolistes de primer nivell, les estatunidenques Maggie Steffens, una de les millors jugadores del món, i Brigitta Games. A més, compta amb Judith Forca, segona màxima golejadora de la lliga amb 46 dianes, ben secundada per la boia Maica Garcia, que n’acumula 37. “Tampoc cal oblidar-nos de jugadores com Sabrina Van der Sloot o Irene González”, afirma el tècnic local. “Tenen potencial en totes les línies. Cal treballar molt bé en defensa, tot intentant que no participin les seves boies i que els llançaments exteriors arribin en posicions poc favorables. I, a la vegada, hem de desenvolupar el nostre joc d’atac per poder competir fins al final”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).