El sènior femení de waterpolo tomba el líder

El sènior femení de waterpolo tomba el líder

CN Terrassa 13 – CN Mataró 10

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Peña, Panicello (1), Ortiz (3), Cantero, Cardona (2), Montoya (1), Cuenda, Samper, Domènech (4), Leitón (2), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Mataró: Colominas, Vicente (3), Lloret (1), Gual (3), Games, González (1), Cambray, Nogué, Bach, Bernabé, Espar (2), Bertran, Derenty.

Entrenadora: Marina Zablith.

Àrbitres: Teulé i De la Felicidad.

Parcials: 2-1, 3-4, 5-2 i 3-3.

Resultat acumulat: 2-1, 5-5, 10-7, 13-10.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1), (3-1, 4-1, 5-1, 5-2, 5-3, 5-4, 5-5), (5-6, 6-6, 7-6, 8-6, 8-7, 9-7, 10-7), (11-7, 11-8, 12-8, 12-9, 13-9, 13-10).

El sènior femení de waterpolo va acabar dissabte amb la imbatibilitat del líder, el CN Mataró, en partit avançat corresponent a la tretzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor (13-10). El conjunt de Xavi Pérez va quallar un matx magnífic i va esdevenir el primer equip de l’Estat que bat les maresmenques aquesta temporada. La victòria manté les terrassenques en el cinquè lloc de la taula amb 24 punts, a un del CN Sant Andreu.

Durant el primer tram de la lliga, el tècnic local havia demanat temps per conjuntar l’equip, conscient del potencial del planter que tenia. I els resultats comencen a arribar. El CN Terrassa de la segona volta ha estat capaç de superar dos dels dominadors de la categoria, el Sabadell i el Mataró, en una demostració del creixement que està experimentant.

Les egarenques van edificar el triomf en un inici de partit molt seriós. Gual va avançar les visitants als dos minuts i mig de joc en aprofitar una situació en superioritat. A partir d’aquí, però, les de Xavi Pérez van prendre les regnes amb molta solvència. Olga Domènech, molt inspirada, va empatar a un i Elia Montoya va col·locar el 2 a 1 amb què va acabar el quart.

En el començament del segon període, el CN Terrassa va ampliar l’escletxa amb un parcial de 3 a 0 en dos minuts i mig, amb Martina Cardona i Judith Panicello com a protagonistes. L’electrònic es va enfilar fins a un sorprenent 5 a 1. El Mataró, no obstant, va reaccionar amb contundència i va ser capaç d’eixugar el desavantatge abans del descans amb quatre dianes consecutives, obra de Vicente, que en va marcar dues, Gual i González (5-5).

A la represa, les visitants van anotar el sisè de la mà de Lloret. Les terrassenques, però, van exhibir determinació i, amb maduresa i intensitat, van recuperar la iniciativa. Domènech, en jugadora de més, va restablir l’equilibri i, poc després, dos gols de Bea Ortiz van suposar el 8 a 6. El Mataró va respondre momentàniament per mitjà de Gual. En els dos darrers minuts del període, però, el conjunt de Xavi Pérez va encadenar un parcial de 2 a 0 que va esdevenir decisiu. Domènech i Paula Leitón en van ser les artífexs (10-7).

En la primera acció de l’últim quart, Domènech, de nou, va aparèixer per incrementar la diferència fins als quatre gols, marge que les egarenques van gestionar a la perfecció fins a la botzina final. L’equip de Marina Zablith ho va intentar. Espar i Vicente van batre Domene, gols que van rebre la rèplica de Leitón (12-9). A menys d’un minut per al final, Ortiz va certificar un gran triomf, poc abans que Espar, de penal, marqués el 13 a 10 definitiu.

Torn per a la Copa de la Reina

Aquesta setmana, la lliga s’atura per donar pas a la celebració de la Copa de la Reina a les instal·lacions del CN Sabadell. Curiosament, l’equip de Xavi Pérez tornarà a enfrontar-se al CN Mataró divendres a les 13.00h en partit de quarts de final. El torneig de la regularitat es reprendrà el dissabte 21 de març, quan les egarenques visitaran el CN Sant Feliu (17.00h) en partit corresponent a la catorzena jornada.