El sènior femení de waterpolo tanca la primera volta amb una nova victòria

El sènior femení de waterpolo tanca la primera volta amb una nova victòria

AR Concepción Ciudad Lineal 10 – CN Terrassa 23

Fitxa tècnica:

AR Concepción Ciudad Lineal: Alzuaz, Moreno (1), San Pedro, Clemente (2), Ana Arias, Andrea Arias (1), García (3), Suárez, Morales, Mira, Díaz (2), Pacheco (1), Cruz.

Entrenador: Beatriz Espinosa.

CN Terrassa: Domene, Peña (3), Panicello (2), Ortiz (3), Cantero (1), Cardona (2), Cuenda (1), Montoya (3), Descalzi (2), Camus (4), Domènech, Leitón (2), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Dessources i Godoy.

Parcials: 2-4, 3-7, 1-6, 4-6.

Resultat acumulat: 2-4, 5-11, 6-17, 10-23.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2 1-3, 2-4), (2-5, 2-6, 2-7, 3-7, 3-8, 3-9, 4-9, 4-10, 5-10, 5-11), (5-12, 6-12, 6-13, 6-14, 6-15, 6-16, 6-17), (6-18, 7-18, 7-19, 8-19, 8-20, 9-20, 9-21, 9-22, 10-22, 10-23).

El sènior femení de waterpolo va guanyar còmodament dissabte l’AR Concepción Ciudad Lineal (10-23) en partit corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN. Amb aquests tres nous punts, les de Xavi Pérez mantenen la segona posició del grup B després d’acabar la primera volta.

Les egarenques van complir els pronòstics i no van travessar cap dificultat per derrotar l’equip local. En els primers dos minuts de partit, ja van demostrar una gran intensitat gràcies a l’encert de Camus per partida doble. Clemente, la capitana de les madrilenyes, va transformar un penal en la jugada següent, però el gol d’Ortiz va ampliar la diferència. La “Concha” va oposar una lleugera resistència després de la diana en la boia de García. A falta de dos minuts i mig per acabar el primer quart, Leitón va certificar el 2 a 4.

El segon parcial va estar marcat per l’eficàcia ofensiva de les terrassenques. Les dianes de Peña, en dues ocasions, i Panicello van encarrilar el partit (2-7). Andrea Arias, en superioritat numèrica, va donar aire a las seves companyes amb un gran llançament exterior, però la sortida ràpida al contracop de Montoya i Descalzi van esvair les esperances del conjunt de Bea Espinosa. En els últims dos minuts del quart, es van encaixar gols en gairebé cadascuna de les jugades, amb dues dianes per a cada equip. Cantero i Ortiz, per part de les egarenques, i García i Pacheco, per part de les locals, van establir el 5 a 11 amb el qual es va arribar al descans.

A la represa, les de Xavi Pérez van continuar amb una gran efectivitat de cara a gol. L’equip local només va detenir la sagnia amb un penal transformat de nou per Clemente. La resta del quart va ser de domini egarenc gràcies a un parcial contundent de 0 a 5.

En els últims vuit minuts, la tònica del xoc es va mantenir. Camus i Cardona, en dues ocasions cadascuna, i Montoya de penal van augmentar el marcador. Les madrilenyes van intentar maquillar el resultat amb quatre gols més, obra de Moreno, García i Díaz per partida doble. Cuenda, de penal, va col·locar el 10 a 23 definitiu.

Visita a l’EW Zaragoza

El CN Terrassa viatjarà a Zaragoza dissabte que ve (10.00h) per enfrontar-se a l’EW Zaragoza en el primer partit de la segona volta del grup B de la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).