Victòria convincent contra el Sant Andreu per tancar la primera fase

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo tanca la primera fase amb una victòria convincent contra el Sant Andreu

CN Sant Andreu 8 – CN Terrassa 12

Fitxa tècnica:

CN Sant Andreu: Terré, Voorvelt, Mora (3), Navarro, Farré (1), Mandic, Luque (1), Rubio, Prieto, Ungría (1), Palacio (1), Ruiz (1), Nieto.

Entrenador: Javier Aznar.

CN Terrassa: Domene, Peña (3), Panicello, Ortiz (2), Cantero, Cardona (1), Rodríguez, Montoya, Cuenda, Camus (2), Domènech (3), Leitón (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Padilla i Massó.

Parcials: 3-5, 2-1, 2-5, 1-1.

Resultat acumulat: 3-5, 5-6, 7-11, 8-12.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 2-3, 2-4, 2-5, 3-5), (3-6, 4-6, 5-6), (5-7, 5-8, 5-9, 5-10, 6-10, 7-10, 7-11), (7-12, 8-12).

El sènior femení de waterpolo va derrotar a domicili ahir el CN Sant Andreu (8-12) en partit ajornat de la vuitena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN. El conjunt de Xavi Pérez va dominar el matx des del principi i va sentenciar definitivament el triomf amb un parcial de 0 a 4 en el tercer període. Amb aquest resultat, les egarenques tanquen la primera fase en la segona posició del grup B amb 24 punts i un balanç de vuit victòries i dues derrotes. El CN Terrassa accedirà al grup C a la segona fase, el grup que lluitarà pel títol, amb un total de sis punts.

Les terrassenques van signar un bon inici. En el primer minut, Olga Domènech va culminar una transició ràpida des de l’extrem esquerre per anotar el 0 a 1. El Sant Andreu va empatar poc després amb un tir afortunat de Mora que va picar el braç d’una defensora abans d’entrar. Les de Xavi Pérez van obrir una primera escletxa en escassament trenta segons gràcies a una acció en superioritat materialitzada per Domènech i a un contracop que Ortiz va convertir en gol (1-3). El CN Terrassa va ampliar momentàniament la renda amb una diana de Cardona en el tram final del període, però Palacio, en el darrer atac, va retallar distàncies (3-5).

En el segon quart, les egarenques no van mostrar-se tan inspirades en les accions ofensives, fet que va propiciar que el matx s’igualés. Leitón va marcar un prometedor 3 a 6 al minut i mig de joc. L’equip de Javi Aznar, no obstant, va apropar-se a només un gol al descans després d’encadenar un parcial de 2 a 0, obra d’Ungría i Farré.

El CN Terrassa va solucionar el compromís a la represa. Va protagonitzar una gran arrencada, que es va reflectir en un parcial demolidor de 0 a 4. L’esquerrana Pili Peña va marcar dos gols en menys d’un minut. Va recollir un refús del pal per anotar el setè i va culminar una transició ràpida per enfilar el marcador fins al 5 a 8. Paula Camus va prendre el relleu i, amb dues accions des de la boia, va eixamplar el forat fins als cinc gols. Les locals van mirar de reaccionar amb dues dianes consecutives de Mora. Les aturades de Sandra Domene i una acció ben trenada en jugadora de més que va transformar Ortiz van posar el punt i final (7-11).

En l’últim període, l’equip de Xavi Pérez va gestionar amb suficiència la renda adquirida. A dos minuts de la botzina, Peña, en superioritat numèrica, va incrementar la diferència. Poc després, l’esquerrana Ruiz va marcar el 8 a 12 definitiu.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).