El sènior femení de waterpolo tanca la fase regular amb la visita del CE Mediterrani

El sènior femení de waterpolo rebrà demà (18.00h) el CE Mediterrani en partit corresponent a la 22a i última jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Ambdós conjunts arriben a la cita amb els deures fets. Passi el que passi, el conjunt de Xavi Pérez acabarà tercer a la taula, plaça que el classifica per al play-off pel títol i per disputar competició europea per segona temporada consecutiva. Al seu torn, el conjunt del barri de Sants serà quart, ja que compta amb quatre punts menys que les egarenques.

El tècnic local, que compta amb el planter al complet, reconeix que la preparació de l’equip ja va encaminada al play-off. “Afrontem un matx de molt nivell, ja que juguem contra el quart classificat. Òbviament, la nostra intenció és sumar els tres punts, però sobretot, anar trobant la nostra millor versió de cara a l’eliminatòria contra el Mataró”. “Vam concedir la màxima importància al partit de la jornada anterior contra el Sant Andreu per certificar la tercera posició, de manera que ara podem centrar-nos en el proper objectiu”, explica. Pérez no podrà seure demà a la banqueta, ja que està sancionat per acumulació de targetes grogues. Eduard Vera, doncs, exercirà de tècnic.

L’entrenador egarenc entén que el Mediterrani d’enguany és un conjunt més potent que la temporada anterior. L’equip que dirigeix Marian Díaz ha incorporat la portera titular de la selecció neerlandesa Debby Willemzs i l’estatunidenca Ashley Grossman, una waterpolista forta i polivalent que ha estat en dinàmica de selecció. Pérez destaca, sobretot, l’aportació de la subcampiona olímpica Clara Espar. “És la jugadora franquícia, el referent, el factor diferencial de l’equip”. Espar és la màxima anotadora de l’equip del barri de Sants amb 44 dianes, ben secundada pel trio que formen Helena Dalmases, Paula Crespi i Sarah Lizotte.