Segona victòria consecutiva contra el Rubí

El sènior femení de waterpolo supera el Rubí i suma la segona victòria consecutiva

CN Terrassa 17 – CN Rubí 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Peña (1), Panicello (3), Ortiz (4), Cantero (1), Cardona (1), Rodríguez (1), Montoya, Cuenda (2), Samper, Domènech (3), Leitón (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Rubí: Jiménez, A. Roldán, Gerschcovsky, A. Ruiz (4), Manchego, R. Roldán (1), E. Ruiz, Rodríguez, Senpau, Alonso, Soriano, Triviño (3), Gómez.

Entrenador: David Martín.

Àrbitres: Domínguez i Galindo.

Parcials: 5-5, 3-0, 4-1 i 5-2.

Resultat acumulat: 5-5, 8-5, 12-6, 17-8.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 2-3, 3-3, 3-4, 3-5, 4-5, 5-5), (6-5, 7-5, 8-5), (9-5, 9-6, 10-6, 11-6, 12-6), (12-7, 13-7, 14-7, 15-7, 15-8, 16-8, 17-8).

El sènior femení de waterpolo va guanyar amb solvència el CN Rubí (17-8) en partit corresponent a la novena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, l’última de la primera volta. El conjunt de Xavi Pérez va decantar el derbi vallesà al seu favor a partir del segon període i va rematar la feina de forma impecable a la represa. És el segon triomf consecutiu de les egarenques, que tanquen la primera meitat de la lliga en cinquè lloc amb 15 punts i un balanç de cinc victòries i quatre derrotes.

El primer període va esdevenir un veritable festival ofensiu, un estira-i-arronsa que feia pensar en un partit equilibrat. Les visitants, liderades per una inspirada Ariadna Ruiz, van signar una bona arrencada. Van situar-se 1 a 3 gràcies a dues dianes de Ruiz i una de Triviño, encert que va ser replicat per Bea Ortiz. La internacional, molt activa, va marcar el 2 a 3 mitjan període, poc abans que Judith Panicello restablís l’empat. El Rubí va tornar a obrir forat per mitjà de Triviño i Ruiz, però les de Xavi Pérez van contrarestar el parcial amb dues dianes d’Olga Domènech (5-5).

En el segon quart, el CN Terrassa va ajustar la seva defensa i va fer-se amb les regnes del partit, un domini que s’estendria fins al xiulet final. Les locals van començar a edificar el triomf en aquest període, en el qual van obrir una primera escletxa gràcies a un parcial de 3 a 0, obra de Paula Leitón, Noelia Cuenda i Martina Cardona (8-5).

A la represa, el conjunt de Xavi Pérez va accentuar la seva superioritat en resoldre els dos darrers quarts amb un concloent 9 a 3. Domènech, de penal, va incrementar la diferència als tres minuts de joc. Ruiz va replicar tímidament per part visitant, abans que el CN Terrassa sentenciés l’enfrontament amb un parcial de 3 a 0, amb Panicello, Peña i Cuenda com a artífexs (12-6).

En els darrers vuit minuts, les egarenques no van aixecar el peu i van anar ampliant el marge fins al 17 a 8 definitiu. Triviño va apropar momentàniament les de David Martín, però dues dianes d’Ortiz i una de Cantero van col·locar un concloent 15 a 7. Després d’un gol de la boia Raquel Roldán, en l’últim minut, Rodríguez i Panicello van segellar un triomf molt convincent.

Aturada nadalenca i per la disputa de l’Europeu

Ara, la Lliga Premaat Divisió d’Honor s’interromprà fins a principis de febrer amb motiu de l’aturada nadalenca i per la disputa del Campionat d’Europa a Budapest (Hongria) entre el 12 i el 26 de gener. El conjunt de Xavi Pérez, doncs, no tornarà a jugar fins al dissabte 1 de febrer, data en què visitarà la piscina de l’Astralpool CN Sabadell (12.45h) en partit corresponent a la desena jornada, la primera de la segona volta.