El sènior femení de waterpolo supera el Catalunya i es queda a un pas de certificar la classificació per al play-off

CN Terrassa 14 – CN Catalunya 6

CN Terrassa: Domene, Quinzada, Panicello (1), Ortiz (3), Cantero (1), Cardona, Ten Broek (2), Peña, Cuenda (1), Camus (3), Pastor, Leitón (3), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Catalunya: Ball, Ruiz (1), Schuijt (1), Van Rijn (2), Pascual, Sagrera, Durán, Escoda (1), Vidondo, S. Díaz, Sánchez, C. Díaz (1), Terré.

Entrenadora:

Àrbitres: Fuentes i Domínguez.

Parcials: 4-1, 4-0, 3-3 i 3-2.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 4-1), (5-1, 6-1, 7-1, 8-1), (8-2, 9-2, 10-2, 10-3, 10-4, 11-4), (12-4, 12-5, 13-5, 13-6, 14-6).

El sènior femení de waterpolo va guanyar amb solvència el CN Catalunya (14-6) en partit avançat corresponent a la vintena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. A l’igual que en el matx de dissabte contra l’Escuela WP Zaragoza, el conjunt de Xavi Pérez va resoldre el compromís per la via ràpida en situar un concloent 8 a 1 al descans. Les egarenques es mantenen en el tercer lloc de la taula amb 46 punts i certificaran la seva classificació matemàtica per al play-off per segon any consecutiu si vencen demà a domicili el CN Atlètic-Barceloneta.

El CN Terrassa va sortir amb determinació, actitud que va reflectir al marcador ben aviat. Camus va marcar el primer al minut i mig de joc i, poc després, va repetir en una situació de superioritat numèrica per ampliar el marge. Ten Broek va prendre el relleu momentàniament per anotar el 3 a 0 mitjan període. Tot seguit, però, Camus va completar el seu hat trick. Ruiz, de penal, va estrenar el compte visitant just abans del final del quart (4-1).

En el segon període, les de Xavi Pérez van sentenciar el partit. La dinàmica no va variar. Les egarenques van mantenir la solidesa defensiva i van ampliar progressivament la renda. Cuenda i Leitón van enfilar l’electrònic fins al 6 a 1 en menys d’un minut i dues accions en jugadora de més culminades per Ortiz i Leitón van situar un clar 8 a 1 al descans.

A la represa, les terrassenques van aixecar una mica el peu i el matx es va equilibrar. La feina estava feta i el tècnic local va aprofitar per moure la banqueta. Van Rijn va retallar distàncies només començar. El CN Terrassa, no obstant, va respondre amb dues dianes consecutives, obra d’Ortiz i Ten Broek. El Catalunya també va encadenar un 0 a 2, amb Van Rijn i Escoda com a artífexs. Leitón, en la jugada següent, va establir l’11 a 4 amb què va acabar el període.

En l’últim quart, el partit va transcórrer amb placidesa per als interessos egarencs. Cantero, Ortiz i Panicello van segellar un triomf que deixa al conjunt de Xavi Pérez a només tres punts de certificar la classificació per al play-off.

Demà, visita al CN Atlètic-Barceloneta

El CN Terrassa visitarà demà el CN Atlètic-Barceloneta en partit de la 19a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El matx se celebrarà a la piscina Sant Sebastià a les 12.45h.