El sènior femení de waterpolo supera còmodament el Boadilla a domicili

El sènior femení de waterpolo supera còmodament el Boadilla a domicili

CDN Boadilla 4 – CN Terrassa 12

Fitxa tècnica

CDN Boadilla: Gutiérrez, Ruano, Portillo (2), Campos, S. González, Dueñas (1), A. González (1), De Quinta, Hagen, Alcón, Ramos, Gallinato, Moreno.

Entrenadora: Patricia Herrera.

CN Terrassa: Domene, Tevar, Panicello (2), Ortiz (2), Cantero (2), Cardona (1), Ten Broek, Peña, Cuenda, Quinzada, Domènech (1), Leitón (4), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: García i Dessources.

Parcials: 0-3, 1-1, 1-2 i 2-6.

Resultat acumulat: 0-3, 1-4, 2-6, 4-12.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3), (1-3, 1-4), (1-5, 1-6, 2-6), (2-7, 3-7, 3-8, 3-9, 3-10, 3-11, 4-11, 4-12).

El sènior femení de waterpolo  va superar còmodament el CDN Boadilla a domicili (4-12) en partit corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va controlar la situació des del principi i va rematar la feina amb un parcial de 2 a 6 en el quart final.

Les egarenques van prendre les regnes del matx des de l’inici tal com demostra el parcial de 0 a 3 que van assolir en el primer període. Domènech, en jugadora de més, va anotar el primer. Leitón va marcar el segon dos minuts més tard i Ortiz, de penal, va completar el parcial.

En el segon quart, el matx es va equilibrar. La producció ofensiva es va reduir, però les de Xavi Pérez, sòlides en defensa, van conservar els tres gols de diferència fins al descans. Portillo va inaugurar el compte madrileny i Cardona va establir l’1 a 4 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el CN Terrassa va continuar dominant el ritme de joc. Dues dianes de Panicello van enfilar l’electrònic fins a l’1 a 6. En els darrers segons del tercer període, González va reduir distàncies (2-6).

Malgrat que la victòria ja estava al sarró, l’equip de Xavi Pérez va esvair qualsevol dubte en l’últim quart. Les egarenques van tancar el partit amb un parcial concloent de 2 a 6. Leitón va marcar el setè només arrencar el període. Portillo va signar la tímida rèplica local. Però el CN Terrassa va mostrar la seva voracitat ofensiva amb quatre dianes consecutives, obra de Cantero, per partida doble, Leitón i Ortiz (3-11). Leitón, en el darrer segon, va situar el 4 a 12 definitiu.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).