El sènior femení de waterpolo supera amb comoditat el Barceloneta

El sènior femení de waterpolo supera amb comoditat el Barceloneta

CN Terrassa 19 – CN Atlètic-Barceloneta 10

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Tevar, Panicello (1), Ortiz (4), Cantero (3), Cardona (1), B. Pastor (2), Peña (1), Cuenda (1), Camus (3), Quirante (1), Leitón (2), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Atlètic-Barceloneta: Farré, A. Garcia, N. Martín (2), C. Martín (4), Josifovic, Sánchez, A. Pastor, Mandic (3), Setó (1), Altisen, S. Garcia, Madre, Rutgers.

Entrenador: Marc Comas.

Àrbitres: Trojan i Fuentes.

Parcials: 5-1, 5-1, 3-4 i 6-4.

Resultat acumulat: 5-1, 10-2, 13-6, 19-10.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 5-1), (6-1, 7-1, 7-2, 8-2, 9-2, 10-2), (11-2, 11-3, 12-3, 13-3, 13-4, 13-5, 13-6), (14-6, 15-6, 15-7, 15-8, 15-9, 16-9, 17-9, 18-9, 18-10, 19-10).

El sènior femení de waterpolo va superar còmodament el CN Atlètic-Barceloneta (19-10) en partit corresponent a la vuitena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va signar un inici molt seriós que li va permetre solucionar el matx per la via ràpida, tal com reflecteix el 10 a 2 amb què es va arribar al descans. Amb aquest triomf, les egarenques es mantenen en el quart lloc de la taula amb quinze punts, els mateixos que el Mediterrani, que és tercer.

El CN Terrassa no va oferir concessions i va quallar una arrencada que va deixar sense resposta les nouvingudes a la categoria. Leitón va marcar el primer als dos minuts de joc. Poc després, Ortiz va ampliar el marge i, en el tram final del primer quart, Cuenda, Camus i Panicello, de penal, van enfilar el marcador fins al 5 a 0. Mandic va retallar distàncies per part marinera.

En el segon període, les de Xavi Pérez van continuar amb l’accelerador premut i van incrementar la renda amb un nou parcial de 5 a 1. Ortiz i Camus van situar el 7 a 1. Mandic, en superioritat numèrica, va apropar les visitants. Però la resistència va acabar aquí. Cantero, per partida doble, i Camus van establir el 10 a 2 amb què es va arribar al descans.

A la represa, i amb els deures fets per part de les terrassenques, el matx es va equilibrar. El Barceloneta, fins i tot, va anotar-se el tercer període (3-4). Cal destacar que la debutant Sara Quirante va marcar el seu primer gol amb l’equip absolut, el 13 a 3. El quart va finalitzar amb tres dianes consecutives visitants que van estrènyer mínimament el marcador (13-6).

L’últim període va resultar un festival ofensiu. Ortiz i Peña van eixamplar el marge només iniciar-se el quart. Carla Martín i Nerea Martín van signar la rèplica marinera. L’estira-i-arronsa va perllongar-se fins al final, quan Berta Pastor, de penal, va col·locar el 19 a 10 definitiu.

Setmana de dos partits com a visitant

El CN Terrassa disputarà dos partits a fora aquesta setmana. Dimecres, a les 18.30h, visitarà l’Escuela WP Zaragoza en partit ajornat corresponent a la 7a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina i, dissabte, a les 12.45h, jugarà contra el CN Catalunya en partit de la 9a jornada.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).