El sènior femení de waterpolo s’imposa còmodament al Sant Feliu

El sènior femení de waterpolo s’imposa còmodament al Sant Feliu

CN Sant Feliu 14 – CN Terrassa 21

Fitxa tècnica

CN Sant Feliu: Trojan, Soler, Vidondo, Temprano (2), Goset (5), Roca (3), Gómez , Manchego, Almeda (1), Panicello (3), L. Fernández, Figueroa, Carilla.

Entrenador: Jordi Timblau.

CN Terrassa: Domene, M. Fernández, Paul (4), Cuenda (1), Cantero (3), Quinzada (1), Ten Broek (2), Peña (1), Menakerman (1), Camus (1), Finestra, Bosveld (7), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Lloret i Garcia.

Parcials: 2-3, 2-7, 4-5, 6-6.

Resultat acumulat: 2-3, 4-10, 8-15, 14-21.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3), (2-4, 2-5, 3-5, 3-6, 3-7, 4-7, 4-8, 4-9, 4-10), (5-10, 5-11, 5-12, 6-12, 6-13, 7-13, 7-14, 8-14, 8-15), (9-15, 9-16, 10-16, 11-16, 11-17, 12-17, 12-18, 13-18, 13-19, 13-20, 13-21, 14-21).

El sènior femení de waterpolo va batre ahir a domicili el CN Sant Feliu (14-21) en partit corresponent a la 12a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina, la primera de la segona volta. Després d’un primer quart igualat, el conjunt de Xavi Pérez va encarar el triomf en el segon període amb un parcial de 2 a 7. Amb aquest resultat, les egarenques pugen al cinquè lloc de la taula amb un balanç de vuit victòries i quatre derrotes.

El primer quart va esdevenir un estira-i-arronsa. De fet, va ser l’únic en què es va mantenir l’equilibri. Ten Broek va avançar les terrassenques als dos minuts de joc. El Sant Feliu va capgirar l’electrònic tot seguit amb dues dianes consecutives de Roca i Panicello. Però va ser un miratge. El CN Terrassa va recuperar la iniciativa en el tram final del quart gràcies a l’encert de Bosveld i Cantero (2-3) i ja va anar per davant fins al final.

Les de Xavi Pérez van obrir una escletxa definitiva en el segon període. Bosveld, màxima anotadora del matx amb set dianes, va signar un doblet per ampliar el marge. Goset, de penal, va aturar momentàniament l’allau, atès que les egarenques van replicar amb dos gols més a càrrec de Paul i Cantero. El Sant Feliu va marcar de nou de la mà de Goset de penal, però el CN Terrassa va sentenciar amb un parcial de 0 a 3 abans del descans amb Ten Broek, Peña i Menakerman com a protagonistes (4-10).

A la represa, el CN Terrassa va gestionar la renda sense dificultats. Goset va tornar a marcar per part local només iniciar-se el tercer període, però Paul i Bosveld van replicar immediatament (5-12). La diferència de set gols va mantenir-se fins al final del quart després d’un intercanvi de dianes que conduir el marcador fins al 8 a 15.

Els últims vuit minuts van convertir-se en un festival ofensiu que no va canviar res (6-6). Un hat trick de Bosveld, un doblet de Paul i una diana de Camus van certificar una victòria solvent.

Visita al CDN Boadilla

El CN Terrassa visitarà el CDN Boadilla en partit corresponent a la 14a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El matx es disputarà el dissabte 4 de febrer a les 17.00h al Centro de Natación M-86 de Madrid.