El sènior femení de waterpolo s’enfronta a un partit clau davant del CN Sant Feliu

El sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es prepara per enfrontar-se dissabte 6 d’abril al CN Sant Feliu en el partit corresponent a la dissetena jornada de Lliga. El matx es disputarà a la piscina del CN Sant Feliu a les 18:00 hores.

El tècnic Xavi Pérez comenta que tot i ser un rival de la part baixa de la classificació, és un equip fort quan juga de local “marquen molts gols i tenen jugadores amb molt protagonisme ofensiu”. Pérez remarca la importància de tenir una defensa forta per poder sumar els tres punts del matx “és molt important guanyar aquest enfrontament per tal de poder estar en les primeres posicions de la classificació, que són les que donaran accés al play-off de la temporada”.

Pérez, esmenta que l’equip està en bones condicions tot i ser una setmana atípica “tenim tres jugadores entrenant amb la selecció espanyola i dues amb l’holandesa, per la qual cosa no tindrem l’equip sencer fins al divendres a la tarda”.