Un punt amb el Moscardó

El sènior femení de waterpolo salva un punt a la piscina del Madrid Moscardó

CN Madrid Moscardó 13 – CN Terrassa 13

Fitxa tècnica

CN Madrid Moscardó: Sabugal, Vesperinas (2), Mota (2), Gómez (1), González, Sarmiento, García (4), Suárez, Serrano, Muñoz, Díaz (1), Arias (3), Alzuaz.

Entrenadora: Beatriz Espinosa.

CN Terrassa: Domene, Silva, Panicello (7), Abad (1), Cantero (1), Cuenda, Pastor, Montoya (1), Rodríguez, Samper, Goset (1), Cardona (2), Tomàs.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Pascual i Ivackovic.

Parcials: 5-2, 3-4, 3-2 i 2-5.

Resultat acumulat: 5-2, 8-6, 11-8, 13-13.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 4-1, 4-2, 5-2), (6-2, 7-2, 8-2, 8-3, 8-4, 8-5, 8-6), (9-6, 9-7, 10-7, 11-7, 11-8), (11-9, 11-10, 12-10, 12-11, 12-12, 13-12, 13-13).

El sènior femení de waterpolo va empatar a tretze en partit corresponent a la dissetena i penúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez es va refer d’un mal inici i va poder treure un punt d’un matx que, fins i tot, va poder guanyar.

Les egarenques no van arrencar amb la intensitat necessària per plantar cara un rival molt motivat que es jugava eludir la promoció de permanència. Les madrilenyes van ser molt superiors en el primer tram de partit. Només començar, Mota, des de la boia, va anotar l’1 a 0. Poc després, Vesperinas, en superioritat numèrica, va ampliar el marge. El CN Terrassa va reduir distàncies en una acció en jugadora de més que va materialitzar Judith Panicello, màxima golejadora del partit amb set dianes. El Madrid Moscardó, no obstant, va prendre novament la iniciativa amb gols de García i Arias (4-1). L’esquerrana Martina Cardona va apropar les egarenques, però les locals van tornar a eixamplar la diferència gràcies a Mota (5-2).

En el segon quart, el panorama va empitjorar. Les de Xavi Pérez van veure com el marcador s’enfilava fins al 7 a 2 després de les dianes de García i Gómez. El tècnic local va demanar un temps mort per aturar la sagnia, mesura que va funcionar. Si bé el Madrid Moscardó va marcar el vuitè a través d’Arias, les terrassenques van encadenar un parcial de 0 a 4 en només tres minuts i mig de joc que els va permetre arribar al descans amb un desavantatge de només dos gols (8-6). Panicello, en dues ocasions, Abad i Cantero en van ser les artífexs.

La pausa va interrompre la remuntada egarenca. A la represa, les madrilenyes van augmentar la diferència de la mà de Vesperinas. L’esquerrana Cardona va reduir distàncies. No obstant, les de Beatriz Espinosa van tornar a col·locar-se amb quatre gols d’avantatge per mitjà de l’encert de García i Díaz. Panicello, com no, va batre Sabugal per apropar les de Xavi Pérez (11-8).

En l’últim període, la balança es podia haver decantat del costat de qualsevol dels dos equips. Montoya i Panicello van situar el CN Terrassa a només un gol amb encara sis minuts i mig per davant (11-10). A tres minuts i mig de la botzina, Goset va empatar a dotze. Les dianes posteriors d’Arias per part madrilenya i de Panicello per part egarenca van col·locar l’empat a tretze a un minut i mig per a la conclusió. L’equip de Xavi Pérez va disposar d’un atac final, però va estavellar el darrer tir al pal.

Visita de l’AR Concepción Ciudad Lineal

El CN Terrassa rebrà la visita de l’AR Concepción Ciudad Lineal en partit corresponent a la divuitena i última jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es jugarà el dissabte 4 de maig a les 16.30h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.