El sènior femení de waterpolo resisteix fins al descans

El sènior femení de waterpolo resisteix fins al descans

Astralpool CN Sabadell 15 –  CN Terrassa 8

Fitxa tècnica

Astralpool CN Sabadell: Ester, M. Ortiz, Games (2), Van der Sloot (1), Serrano (1), Steffens (1), Casado, Garcia (3), Forca (2), Bonet, Pérez (2), González (3), Carilla.

Entrenador: David Palma.

CN Terrassa: Domene, Pastor, Panicello, B. Ortiz (4), Cantero, Cardona (2), Ten Broek, Peña, Cuenda, Camus, Domènech (1), Leitón (1), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Cabanas i Jiménez.

Parcials: 2-1, 3-3, 5-2 i 5-2.

Resultat acumulat: 2-1, 5-4, 10-6, 15-8.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1), (3-1, 3-2, 4-2, 4-3, 5-3, 5-4), (6-4, 7-4, 8-4, 9-4, 9-5, 10-5, 10-6), (11-6, 12-6, 12-7, 13-7, 14-7, 15-7, 15-8).

El sènior femení de waterpolo va perdre contra l’Astralpool CN Sabadell (15-8) en partit corresponent a la dissetena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va quallar dos períodes seriosos i molt prometedors, però, a la represa, les de David Palma van mostrar la seva millor versió i van decantar la balança al seu favor amb un parcial de 4 a 0. Les egarenques es mantenen en el tercer lloc de la taula amb 40 punts.

El matx va arrencar tal com convenia al conjunt terrassenc. En el primer període, les de Xavi Pérez van contenir amb eficàcia els atacs locals, cosa que es va reflectir en el marcador. El Sabadell no va trobar porteria fins als dos minuts i mig de joc de la mà de Maica Garcia. Tres minuts després, Games va ampliar el marge. El CN Terrassa, no obstant, va reduir distàncies immediatament gràcies a un penal transformat per Bea Ortiz (2-1).

La dinàmica es va mantenir en el segon quart malgrat que va créixer l’anotació. El partit transcorria en una situació d’igualtat que alimentava les esperances egarenques. Garcia, de nou, va batre Domene per establir el 3 a 1. Les terrassenques van respondre amb un altre penal convertit per Ortiz. L’estira-i-arronsa va perllongar-se fins al descans. Forca, en superioritat numèrica, va marcar el quart gol local. Dos minuts més tard, Domènech va estrènyer la diferència en aprofitar una acció en jugadora de més. Els gols de Garcia per part sabadellenca i de Cardona per part egarenca van conduir el matx al 5 a 4 amb què es va arribar al descans.

Malauradament, el xoc va canviar a la represa. L’equip de Palma va signar un inici fulgurant i va encadenar un parcial de 4 a 0 que va esdevenir decisiu. González, per partida doble, Van der Sloot i Steffens en van ser les artífexs. El CN Terrassa va mirar de reaccionar a través de l’encert d’Ortiz i Cardona, però el Sabadell va conservar una renda de quatre gols després de la diana de Pérez (10-6).

En l’últim quart, les locals van certificar el triomf amb un parcial final de 5 a 2. Pérez, de nou, i González van enfilar l’electrònic fins al 12 a 6 i van acabar amb qualsevol temptativa de remuntada. Leitón va escurçar diferències momentàniament, però el Sabadell va replicar amb un parcial de 3 a 0, obra de Forca, Games i Serrano. Ortiz, a vuit segons de la botzina, va establir el 15 a 8 definitiu en transformar un penal.

Visita de l’Escuela WP Zaragoza

El CN Terrassa rebrà la visita de l’Escuela WP Zaragoza en partit de la 18a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 26 de febrer a les 18.00h.