A per la primera victòria

El sènior femení de waterpolo rep el CDN Boadilla amb l’objectiu de sumar la primera victòria

El sènior femení de waterpolo rebrà dissabte (17.00h) el CDN Boadilla en partit corresponent a la tercera jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor femenina. Després de dues derrotes contra el Sabadell i el Sant Andreu, campió i subcampió de la temporada passada, el conjunt de Xavi Pérez buscarà els tres primers punts en un matx, a priori, assequible, atès que les madrilenyes són nouvingudes a la màxima categoria estatal.

El tècnic local encara el matx amb el contratemps de l’estat físic d’Olga Domènech, que pateix molèsties en un dit de la mà dreta, i de Cristina Cantero, que és dubte seriós per dissabte a causa d’una lesió a l’espatlla dreta. Pérez reconeix que el compromís esdevé “una oportunitat per obtenir la primera victòria”. “Hem analitzat a fons els dos primers partits i sabem que som un equip en construcció, que hem de corregir molts aspectes i que necessitem equivocar-nos per créixer. Estem tranquil·les i amb moltes ganes de jugar”, assegura l’entrenador egarenc.

Pérez remarca que, per evitar sorpreses, cal “sortir molt concentrat des del principi” i adverteix de les virtuts del rival. “Acaba de pujar, però va disputar un molt bon partit contra el Mediterrani. És un equip jove, sense por ni complexos, que no ens posarà les coses gens fàcils”.

El CDN Boadilla està dirigit per Mar Rodríguez, “una entrenadora que ha guanyat campionats d’Espanya de categories inferiors amb aquest bloc de jugadores”. El conjunt madrileny ha incorporat enguany dues waterpolistes, Alba González, procedent de l’AR Concepción-Ciudad Lineal, i Giorgia Gallinato, ex del CN Ciudad de Alcorcón. D’entre el planter, Pérez destaca les joves Elena Camarena, “una jugadora d’arc amb gol i bona sortida al contracop”, i Paula Camus, “una boia ràpida amb molta projecció a la qual haurem de vigilar de prop”.