El sènior femení de waterpolo passa per sobre del Rubí en el derbi vallesà

El sènior femení de waterpolo passa per sobre del Rubí en el derbi vallesà

CN Terrassa 17 –  CN Rubí 3

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Quinzada, Panicello (6), Ortiz (2), Cantero, Cardona (2), Ten Broek (2), Pastor (1), Cuenda (2), Camus (1), Domènech, Leitón (1), Carmona.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Rubí: Jiménez, Roldán, Gerschcovsky, Rion, Manchego, Abellán, Ruiz (2), Rodríguez (1), Vesperinas, Prados, Soriano, Triviño, Copado.

Entrenador: Manel Llobregat.

Àrbitres: Verdejo i Cisneros.

Parcials: 5-1, 5-0, 3-2 i 4-0.

Resultat acumulat: 5-1, 10-1, 13-3, 17-3.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 4-1, 5-1), (6-1, 7-1, 8-1, 9-1, 10-1), (11-1, 11-2, 12-2, 12-3, 13-3), (14-3, 15-3, 16-3, 17-3).

El sènior femení de waterpolo va batre el CN Rubí de forma contundent (17-3) en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va solucionar el derbi vallesà amb molta suficiència, tal com reflecteix el 10 a 1 amb què es va arribar al descans.

Les egarenques van sortir decidides a resoldre el compromís per la via ràpida i ho van aconseguir. Ten Broek va inaugurar el compte al minut i mig de joc. Poc després, una inspirada Panicello, autora de sis dianes, va ampliar la diferència amb un doblet. Ja en el darrer minut del quart, Cuenda va marcar el 4 a 0. El Rubí va reaccionar tímidament gràcies a un penal convertit per Ruiz, però el CN Terrassa va tornar a ampliar el forat de la mà de Pastor (5-1).

Les de Xavi Pérez van sentenciar definitivament en un segon període impecable que van tancar amb un parcial de 5 a 0. En un tres i no res, Cardona, en jugadora de més, i Ten Broek va enfilar l’electrònic fins al 7 a 1. Cardona, de nou, Ortiz i Cuenda van col·locar el concloent 10 a 1 amb què es va arribar a l’equador del matx.

A la represa, el partit es va igualar momentàniament. Les egarenques van aixecar lleugerament el peu de l’accelerador. Abans, però, Panicello, en dues accions en superioritat numèrica, va incrementar l’escletxa. Rodríguez i Ruiz van apropar les visitants. Leitón, no obstant, va anotar el 13 a 3 en el darrer minut del període.

A l’últim quart, el CN Terrassa va tornar a mostrar la voracitat ofensiva exhibida en la primera meitat del partit i va encadenar un parcial de 4 a 0 que va segellar una superioritat incontestable. Panicello, en dues ocasions, Ortiz, de penal, i Camus van ser-ne les artífexs.

Setmana de dos partits

El CN Terrassa disputarà dos partits el proper cap de setmana. Dissabte, a les 12.45h, visitarà el stm CN Mataró en partit corresponent a la 15a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina i, diumenge, a les 13.00h, rebrà l’AR Concepción-Ciudad Lineal en partit ajornat corresponent a la 12a jornada.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).