El sènior femení de waterpolo passa per sobre del Rubí en el derbi vallesà

El sènior femení de waterpolo passa per sobre del Rubí en el derbi vallesà

CN Terrassa 17 –  CN Rubí 3

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Quinzada, Panicello (6), Ortiz (2), Cantero, Cardona (2), Ten Broek (2), Pastor (1), Cuenda (2), Camus (1), Domènech, Leitón (1), Carmona.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Rubí: Jiménez, Roldán, Gerschcovsky, Rion, Manchego, Abellán, Ruiz (2), Rodríguez (1), Vesperinas, Prados, Soriano, Triviño, Copado.

Entrenador: Manel Llobregat.

Àrbitres: Verdejo i Cisneros.

Parcials: 5-1, 5-0, 3-2 i 4-0.

Resultat acumulat: 5-1, 10-1, 13-3, 17-3.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 4-1, 5-1), (6-1, 7-1, 8-1, 9-1, 10-1), (11-1, 11-2, 12-2, 12-3, 13-3), (14-3, 15-3, 16-3, 17-3).

El sènior femení de waterpolo va batre el CN Rubí de forma contundent (17-3) en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va solucionar el derbi vallesà amb molta suficiència, tal com reflecteix el 10 a 1 amb què es va arribar al descans.

Les egarenques van sortir decidides a resoldre el compromís per la via ràpida i ho van aconseguir. Ten Broek va inaugurar el compte al minut i mig de joc. Poc després, una inspirada Panicello, autora de sis dianes, va ampliar la diferència amb un doblet. Ja en el darrer minut del quart, Cuenda va marcar el 4 a 0. El Rubí va reaccionar tímidament gràcies a un penal convertit per Ruiz, però el CN Terrassa va tornar a ampliar el forat de la mà de Pastor (5-1).

Les de Xavi Pérez van sentenciar definitivament en un segon període impecable que van tancar amb un parcial de 5 a 0. En un tres i no res, Cardona, en jugadora de més, i Ten Broek va enfilar l’electrònic fins al 7 a 1. Cardona, de nou, Ortiz i Cuenda van col·locar el concloent 10 a 1 amb què es va arribar a l’equador del matx.

A la represa, el partit es va igualar momentàniament. Les egarenques van aixecar lleugerament el peu de l’accelerador. Abans, però, Panicello, en dues accions en superioritat numèrica, va incrementar l’escletxa. Rodríguez i Ruiz van apropar les visitants. Leitón, no obstant, va anotar el 13 a 3 en el darrer minut del període.

A l’últim quart, el CN Terrassa va tornar a mostrar la voracitat ofensiva exhibida en la primera meitat del partit i va encadenar un parcial de 4 a 0 que va segellar una superioritat incontestable. Panicello, en dues ocasions, Ortiz, de penal, i Camus van ser-ne les artífexs.

Setmana de dos partits

El CN Terrassa disputarà dos partits el proper cap de setmana. Dissabte, a les 12.45h, visitarà el stm CN Mataró en partit corresponent a la 15a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina i, diumenge, a les 13.00h, rebrà l’AR Concepción-Ciudad Lineal en partit ajornat corresponent a la 12a jornada.