El sènior femení de waterpolo goleja el Boadilla

El sènior femení de waterpolo goleja el Boadilla

CN Terrassa 19 – CDN Boadilla 7

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Pastor (2), Panicello (1), Ortiz (4), Cantero (1), Cardona (1), Ten Broek (1), Peña (1), Cuenda (1), Camus (4), Domènech (1), Leitón (2), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CDN Boadilla: Gutiérrez, De la Cruz, Portillo, Campos, S. González (1), Hagen (1), A. González (1), De Quinta, Ruano, Alcón (2), Ramos, Gallinato (2), Moreno.

Entrenadora: Patricia Herrera.

Àrbitres: Olmos i Pascual.

Parcials: 6-1, 2-2, 6-1 i 5-3.

Resultat acumulat: 6-1, 8-3, 14-4, 19-7.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 4-1, 5-1, 6-1), (6-2, 7-2, 7-3, 8-3), (9-3, 10-3, 11-3, 11-4, 12-4, 13-4, 14-4), (15-4, 15-5, 16-5, 16-6, 16-7, 17-7, 18-7, 19-7).

El sènior femení de waterpolo va superar còmodament el CDN Boadilla (19-7) en partit corresponent a la setzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Tal com es preveia, el conjunt de Xavi Pérez va resoldre el matx amb placidesa i va sumar tres punts que el consoliden en el tercer lloc de la classificació. Va ser una victòria coral, atès que totes les jugadores de camp van marcar.

Les egarenques van arrencar amb l’accelerador premut. En dos minuts de joc, ja manaven 3 a 0 després de dues dianes d’Ortiz, una de penal, i d’una altra de Camus. Les visitants van aturar l’allau momentàniament de la mà d’Alcón, però les de Xavi Pérez van respondre amb contundència amb un altre parcial de 3 a 0. Un doblet de Camus i un gol de Leitón van enfilar l’electrònic fins al 6 a 1.

El CN Terrassa va prendre’ns un respir en el segon període i el xoc va entrar en una fase de certa igualtat. Gallinato va apropar les madrilenyes només començar. Les locals van replicar a través de Domènech dos minuts després. La dinàmica es va repetir, amb gols de González per part del Boadilla i de Pastor, de penal, per part terrassenca, de manera que la diferència de cinc gols es va mantenir al descans (8-3).

A la represa, el CN Terrassa va tornar a incrementar el ritme i l’avantatge va créixer de forma exponencial. En el tercer quart, el conjunt de Pérez va calcar el 6 a 1 amb què havia començat el partit. Cuenda, Peña i Panicello van situar l’11 a 3 en un tres i no res. Gallinato va signar la tímida resposta del Boadilla, poc abans que Camus, Ortiz i Leitón col·loquessin un concloent 14 a 4.

En l’últim quart, el panorama no va variar. Les egarenques van continuar eixamplant la distància. En els darrers tres minuts, Ortiz, Cantero i Pastor van establir el 19 a 7 definitiu.

Torn per a la Copa de la Reina

El cap de setmana que ve, la lliga s’atura per donar pas a la disputa de la XXVI Copa de SM la Reina Iberdrola de waterpolo que organitzarà el club entre divendres i diumenge. El CN Terrassa disputarà el quart partit de quarts de final el divendres 11 de febrer a les 19.30h.