Victòria a la piscina del Boadilla

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo es retroba amb el triomf a la piscina del Boadilla

CDN Boadilla 9 – CN Terrassa 13

Fitxa tècnica

CDN Boadilla: Moreno, Aycart, Portillo, Fernández de Navarrete, S. González (1), Ramos, A. González, De Quinta, Camarena (2), Camus (2), Jiménez (1), Gallinato (3), Álvarez-Cedrón.

Entrenador: Mar Rodríguez.

CN Terrassa: Domene, Peña, Panicello (1), Ortiz (3), Cantero (2), Cardona, Rodríguez, Montoya (3), Cuenda, Samper, Domènech, Leitón (4), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Ortega i Fernández.

Parcials: 3-2, 3-3, 1-5 i 2-3.

Resultat acumulat: 3-2, 6-5, 7-10, 9-13.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3), (4-3, 5-3, 5-4, 6-4, 6-5), (6-6, 7-6, 7-7, 7-8, 7-9, 7-10), (8-10, 9-10, 9-11, 9-12, 9-13).

El sènior femení de waterpolo va vèncer a domicili el CDN Boadilla (9-13) en partit corresponent a la dotzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Xavi Pérez va decantar el matx al seu favor amb un parcial d’1 a 5 a la represa. El triomf manté les egarenques en el cinquè lloc de la classificació amb 21 punts, a només un del Sant Andreu, que va perdre contra l’Astrapool CN Sabadell.

El tècnic local ja havia advertit a la prèvia que el desplaçament seria exigent. I ho va ser. El Boadilla va demostrar la seva condició d’equip revelació i va obligar les terrassenques a mostrar la seva millor versió. El primer tram de partit va esdevenir molt equilibrat. Elia Montoya va inaugurar el marcador en resoldre una acció en jugadora de més al minut i mig de joc. Després que ambdós conjunts fallessin un penal, les madrilenyes van capgirar el resultat amb un parcial de 2 a 0, obra de Jiménez i González. Les locals van mantenir el marge mínim fins al final del període després Gallinato contrarestés la diana prèvia de Montoya (3-2).

En el segon quart, l’estira-i-arronsa es va mantenir. Les de Mar Rodríguez, això sí, van conservar la iniciativa en el marcador. Judith Panicello va empatar a tres en culminar una acció en superioritat numèrica, però les locals van replicar amb un parcial de 2 a 0, amb Camarena i Gallinato com a protagonistes (5-3). Paula Leitón, en jugadora de més, va tornar a apropar les egarenques. La distància mínima va romandre fins al descans després que Camus anotés per part madrilenya i Bea Ortiz per part terrassenca (6-5).

A la represa, el CN Terrassa va prémer l’accelerador i va canviar la dinàmica del xoc. Ortiz va empatar a sis només començar el tercer període. Gallinato, no obstant, va recuperar l’avantatge per al Boadilla. A partir d’aquest moment, les egarenques van intensificar la defensa i van encadenar un parcial de 0 a 4 que va esdevenir cabdal. Leitón, en dues ocasions, Cristina Cantero i Ortiz en van ser les artífexs (7-10).

El Boadilla, però, no va abaixar els braços en absolut i va ficar-se de ple en la lluita per la victòria amb dues dianes en els dos primers minuts de l’últim quart de la mà de Camus i Camarena. Les de Xavi Pérez van tibar d’experiència i van contenir a la perfecció l’intent de remuntada madrileny amb un parcial final de 0 a 3 gràcies a l’encert de Cantero, Leitón i Montoya.

Visita del CN Mataró

El CN Terrassa rebrà la visita del CN Mataró en partit corresponent a la 13a jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 22 de febrer a les 18.00h.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).