Institucional, Seccions

El sènior femení de waterpolo es penja la medalla de bronze a la Copa Catalunya

CE Mediterrani 8 – CN Terrassa 9

Fitxa tècnica

CE Mediterrani: Costa, Muñoz, Crevier (2), Marcos (1), Marsiñach, Rodríguez, Espar, Prats (1), Viladot, Dalmases (1), Crespi (2), Moreno (1), Palm.

Entrenador: Marian Díaz.

CN Terrassa: Domene, Ferrer, Finestra (2), Cuenda (1), Cantero (1), Quinzada, Ten Broek, Peña, Menakerman (1), Camus (1), Manso (1), Bosveld (2), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Ortega i Ruiz.

Parcials: 3-2, 1-2, 3-3, 1-2.

Resultat acumulat: 3-2, 4-4, 7-7, 8-9.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2), (3-3, 4-3, 4-4), (5-4, 5-5, 6-5, 6-6, 7-6, 7-7), (8-7, 8-8, 8-9).

El sènior femení de waterpolo va aconseguir la medalla de bronze en la fase final de la Copa Catalunya que va celebrar-se el cap de setmana a les instal·lacions del CN Montjuïc. Després de caure en semifinals contra l’Astralpool CN Sabadell, el conjunt de Xavi Pérez va refer-se a la perfecció i va batre el CE Mediterrani (8-9) gràcies a una diana esplèndida de la neerlandesa Bosveld sobre la botzina.

Les egarenques van avançar-se als sis minuts de joc de la mà de Finestra. Crevier va empatar tot seguit, però Finestra va repetir per situar l’1 a 2. El conjunt del barri de Sants va capgirar l’electrònic en el tram final del primer quart per mitjà de Marcos i Prats (3-2).

En el segon període, el matx va continuar extremament equilibrat. Bosveld va restablir l’empat als dos minuts del quart. Crevier, de nou, va marcar per part barcelonina. Les de Xavi Pérez va replicar poc després en una acció en superioritat que va culminar Cuenda (4-4).

L’estira-i-arronsa va mantenir-se a la represa. Cada diana del conjunt de Marian Díaz va rebre una resposta immediata de les terrassenques. Crespi va marcar només començar. Cantero va empatar un minut després. Crespi, de penal, va tornar a col·locar el Mediterrani per davant. En aquesta ocasió, Camus va signar la rèplica egarenca. En el tram final del tercer període, Menakerman va contrarestar la diana prèvia de Moreno (7-7).

Els últims vuit minuts van esdevenir molt emocionants. L’equip de Díaz va anotar el 8 a 7 a través d’un penal transformat per Dalmases. La jove Manso, en jugadora de més, va refer l’equilibri a sis minuts del final. El matx va entrar en una fase de precaució i manca d’encert que el semblava conduir a la tanda de penals. En el darrer segon, però, la neerlandesa Bosveld, amb un tir magnífic des de l’arc, va decantar la balança del costat terrassenc.