El sènior femení de waterpolo es desfà amb comoditat del Catalunya

El sènior femení de waterpolo es desfà amb comoditat del Catalunya

CN Terrassa 15 – CN Catalunya 6

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Ferrer (3), Paul (3), Cuenda, Cantero, Quinzada (1), Ten Broek (1), Peña (1), Menakerman, Camus (3), Finestra (1), Bosveld (2), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Catalunya: Terré, Ball, C. Díaz (1), Tarriño, Bellido, Pascual, Schuijt (2), Frigola, Leonard, S. Díaz (1), Van Rijn (2), Ribó, Pérez.

Entrenadora: Gabor Egedi.

Àrbitres: Olmos i Massegú.

Parcials: 4-1, 2-2, 3-2, 6-1.

Resultat acumulat: 4-1, 6-3, 9-5, 15-6.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1), (5-1, 5-2, 5-3, 6-3), (7-3, 7-4, 7-5, 8-5, 9-5), (10-5, 10-6, 11-6, 12-6, 13-6, 14-6, 15-6).

El sènior femení de waterpolo va vèncer ahir el CN Catalunya (15-6) en partit corresponent a la 10a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez no va travessar dificultats per sumar dos punts més i arriba a la pausa nadalenca amb un balanç de sis victòries i quatre derrotes en deu partits disputats.

Les egarenques van edificar el triomf ben aviat, atès que van tancar el primer quart amb un marge de tres gols (4-1). Només començar, Camus va estrenar el compte. Les visitants van empatar tot seguit de la mà del seu referent ofensiu, la neerlandesa Van Rijn. Les de Pérez van respondre amb un parcial contundent de 3 a 0, obra de Bosveld, Ten Broek i Paul.

En el segon període, les forces es van equilibrar, tot i que les locals no van patir per conservar la renda. Finestra, de penal, va situar el 5 a 1 a l’electrònic. El Catalunya va reaccionar amb dues dianes consecutives, amb Van Rijn i Clara Díaz com a artífexs, però Camus va tornar a aparèixer per establir el 6 a 3 amb què es va arribar al descans.

A la represa, el CN Terrassa va acabar de certificar el triomf. Bosveld, en jugadora de més, va anotar el setè. Com en el període anterior, les de Gabor Egedi van mirar de reenganxar-se a la lluita per la victòria i van apropar-se fins als dos gols gràcies a l’encert de Schuijt i Susana Díaz (7-5). Les terrassenques, no obstant, van aigualir les esperances visitants amb dos gols en el tram final del quart, amb Paul i Camus com a protagonistes (9-5).

En els últims vuit minuts, l’equip de Pérez va desfermar-se en atac i va cloure el matx amb un contundent 6 a 1. La jove Laura Ferrer va anotar un hat trick i Peña, Paul i Quinzada van completar el parcial. Schuijt va signar la tímida rèplica del Catalunya (15-6).

Visita a l’EW Zaragoza

El CN Terrassa afrontarà ara una llarga pausa competitiva. El proper partit que disputarà, corresponent a l’11 jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina, l’última de la primera volta, tindrà lloc després de les festes nadalenques, el dissabte 14 de gener a les 18.00h a la piscina de l’EW Zaragoza.