Club Natació Terrassa
Seccions
Waterpolo

El sènior femení de waterpolo enceta la segona volta a la piscina del CN Sant Feliu

Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo enceta la segona volta a la piscina del CN Sant Feliu

 

 

Després de batre brillantment el FTC Telekom Budapest en l’anada de quarts de final de l’Euro Cup, el sènior femení de waterpolo es retroba amb la lliga amb la visita a la piscina del CN Sant Feliu (21.00h) en partit corresponent a la 12a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina, la primera de la segona volta. El conjunt de Xavi Pérez, que acumula un balanç de set victòries i quatre derrotes, afronta un matx assequible sobre el paper, ja que les del Baix Llobregat només han guanyat tres partits dels dotze que han disputat.

El tècnic local encara el xoc amb el contratemps de l’estat físic de Fleurien Bosveld, amb molèsties intestinals, i de Cristina Cantero, que pateix febre. En principi, la neerlandesa estarà entre les tretze convocades, mentre que l’egarenca, hores d’ara, és dubte. Pérez reconeix que, després de la càrrega emocional i física del partit europeu de dissabte, toca canviar el xip. “Cal passar pàgina i centrar-nos de nou en la lliga, en aquest cas, en el Sant Feliu. Estem molt contentes i satisfetes, però el calendari és exigent i no podem mirar enrere”.

L’entrenador terrassenc destaca l’oposició que planteja el conjunt de Jordi Timblau com a local. “A casa sempre posen dificultats. A més, es tracta d’un equip que va fer moltes incorporacions i que ha necessitat temps per acoblar les noves peces. Segur que anirà a més progressivament”. “Hem de sortir mentalitzades i serioses per evitar sorpreses”, afegeix.

D’entre el planter rival, el tècnic en subratlla el potencial en les posicions de l’arc. Sobresurt l’aportació golejadora de Judith Panicello, quarta màxima anotadora de la lliga amb 32 dianes. “Va estar amb nosaltres molts anys i la coneixem molt bé. Arma el braç amb facilitat, així que haurem d’estar atentes”. Pérez esmenta també la capacitat de llançament de Mireia Bargalló, Laura Roca i Blanca Goset.

 

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).