El sènior femení de waterpolo derrota el Mediterrani i es consolida al tercer lloc

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

CN Terrassa 12 – CE Mediterrani 11

Fitxa tècnica:

CN Terrassa: Domene, Peña (1), Panicello (3), Ortiz (2), Cantero, Cardona, Rodríguez, Montoya, Cuenda (1), Camus (2), Domènech (1), Leitón (2), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

CE Mediterrani: Rutgers, Durán (1), Marcos, Wolves (2), Toha, Prats (2), Espar, Tarragó (2), Setó, Dalmases (2), Crespi (1), Lizotte (1), Sánchez.

Entrenador: Marian Díaz.

Àrbitres: Verdejo i Teulé.

Parcials: 3-1, 2-4, 4-2, 3-4.

Resultat acumulat: 3-1, 5-5, 9-7, 12-11.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1), (3-2, 3-3, 4-3, 5-3, 5-4, 5-5), (5-6, 6-6, 7-6, 7-7, 8-7, 9-7), (9-8, 10-8, 11-8, 11-9, 12-9, 12-10, 12-11).

El sènior femení de waterpolo va batre el CE Mediterrani (12-11) en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN. El conjunt de Xavi Pérez va completar un matx molt seriós i va allunyar el seu rival directe per la tercera plaça. Les egarenques sumen ara 15 punts, cinc més que l’equip del barri de Sants quan falten dues jornades per concloure la fase regular.

Les terrassenques van començar a edificar el triomf en el primer període. Al minut de joc, Camus va estrenar el compte local. Les de Marian Díaz van empatar tot seguit per mitjà de Wolves. El CN Terrassa, no obstant, va tancar el quart amb un interessant parcial de 2 a 0, obra d’Ortiz i Peña.

En el segon quart, el Mediterrani va equilibrar la situació. En menys de tres minuts, Dalmases i Lizotte van eixugar el desavantatge (3-3). L’equip de Xavi Pérez va aturar la reacció visitant amb un nou parcial de 2 a 0, amb Camus i Cuenda com a artífexs. El conjunt del barri de Sants va restablir l’empat abans del descans a través de Tarragó i Dalmases (5-5).

A la represa, el CN Terrassa va tornar a oferir la versió del primer quart. Després que les visitants s’avancessin per primera vegada amb un gol de penal de Prats, les egarenques van respondre amb dues dianes consecutives a càrrec de Leitón i Domènech. El Mediterrani va igualar novament, però el període va finalitzar amb un parcial egarenc de 2 a 0, amb Panicello i Ortiz com a protagonistes (9-7).

L’equip de Xavi Pérez va encarar l’últim quart amb un coixí esperançador de dues dianes que esdevindria decisiu. Durán va apropar les de Marian Díaz només iniciar-se el període, però Panicello i Leitón van eixamplar l’escletxa immediatament (11-8). El Mediterrani va retallar distàncies de nou de la mà de Crespi. El CN Terrassa, no obstant, va afrontar els quatre minuts finals amb tres gols d’avantatge després que Panicello batés Rutgers de penal (12-9). Els gols finals de Wolves i Prats només van servir per estrènyer el resultat final.

Visita a l’Astralpool CN Sabadell

El CN Terrassa visitarà l’Astralpool CN Sabadell en partit corresponent a la quinzena i penúltima jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN. El matx se celebrarà a les instal·lacions de Can Llong el dissabte 24 d’abril a les 18.00h.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).