El sènior femení de waterpolo del CN Terrassa s’enfronta al CN Sant Andreu en un partit molt important de la Champions

El sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa està a punt de disputar el seu cinquè partit de la Champions. Dissabte 9 de març de 2024, l’equip disputarà el cinquè partit de la fase de grups de la Champions. Les instal·lacions de l’Àrea Olímpica acolliran a les 13:30 hores el partit on s’enfrontaran el CN Terrassa al CN Sant Andreu, un partit clau pels dos equips.

L’entrenador de l’equip, Xavi Pérez, expressa el seu sentiment compartit d’il·lusió amb la resta de cos tècnic i jugadores “estem amb molta il·lusió, ganes i ambició de jugar aquest partit. Volem gaudir jugant tenint la nostra gent animant-nos al nostre costat”.

Amb relació al seu rival, el CN Sant Andreu, un equip a qui coneixen molt bé, Pérez subratlla que “tenen un equip molt sòlid en defensa i encaixen molt pocs gols”.

El tècnic egarenc ha elogiat el creixement tan gran de l’equip des de l’inici de la temporada “hem crescut molt com equip i hem millorat tant en aspectes ofensius com defensius. Les jugadores més joves han guanyat més experiència i confiança, la qual cosa es reflecteix en el nostre joc”.

Es preveu que l’Àrea Olímpica, dissabte, es converteixi en una gran festa del waterpolo femení, que tant aficionats del CN Sant Andreu que es desplaçaran fins al club egarenc com els seguidors del CN Terrassa ompliran les graderies de la piscina del Club Natació Terrassa per donar suport i animar al seu equip.