Debut amb derrota del sènior femení

El sènior femení de waterpolo debuta amb una derrota clara contra l’Astralpool CN Sabadell

CN Terrassa 7 – Astralpool CN Sabadell 17

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Peña, Panicello, Ortiz (4), Cantero, Cardona, Rodríguez, Montoya (1), Cuenda, Samper, Domènech (1), Leitón (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Astrapool CN Sabadell: Ester, Ortiz (1), Rion, Ariño (1), Morell, Pérez (1), Cordobés (1), Garcia (6), Forca (2), Prados, Tankeeva (3), Barzon (2), Farré.

Entrenador: David Palma.

Àrbitres: Buch i Verdejo.

Parcials: 3-4, 3-4, 0-5 i 1-4.

Resultat acumulat: 3-4, 6-8, 6-13, 7-17.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 1-3, 2-3, 2-4, 3-4), (4-4, 4-5, 5-5, 5-6, 5-7, 6-7, 6-8), (6-9, 6-10, 6-11, 6-12, 6-13), (6-14, 6-15, 7-15, 7-16, 7-17).

El sènior femení de waterpolo va perdre dissabte contra l’Astralpool CN Sabadell (7-17) en partit corresponent a la primera jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Xavi Pérez va plantar cara l’actual campió d’Europa durant dos períodes, però, a la represa, l’equip de David Palma va imposar-se clarament gràcies a un parcial d’1 a 9.

El matx va arrencar amb certa igualtat. Si bé és cert que les visitants portaven la iniciativa en el marcador, les egarenques responien a cada estrebada saballenca. Ariño, al minut de joc, va avançar les de David Palma, diana que va replicar Bea Ortiz poc després. El Sabadell va obrir una primera escletxa amb un parcial de 0 a 2 amb Maica Garcia com a protagonista. La boia internacional, autora de sis dianes, va esdevenir un autèntic malson. Les terrassenques van tornar-se a apropar gràcies a un gol en superioritat numèrica d’Olga Domènech (2-3). Dues dianes de penal, una per banda, transformades per Maica Garcia i Bea Ortiz, van mantenir la distància mínima (3-4).

El panorama no va variar en el segon quart. De fet, les de Xavi Pérez van aconseguir empatar a quatre i cinc després de dianes d’Elia Montoya i Paula Leitón. No obstant, en el tram final del període, les visitants van fer forat amb un parcial d’1 a 3, amb Barzon, Garcia i Pérez com a artífexs (6-8).

A la represa, el matx va canviar radicalment. El Sabadell va prémer l’accelerador, mentre que el CN Terrassa va oferir símptomes que encara és un conjunt en construcció. Les de Xavi Pérez van comptar amb diverses oportunitats per marcar, però no van poder aprofitar-les. Només començar, Laura Ester va aturar un penal llançat per Bea Ortiz i, posteriorment, les egarenques no van trobar el camí del gol en quatre situacions en superioritat numèrica. Les de David Palma, en canvi, no van fallar i van encadenar un parcial de 0 a 5, obra de Garcia, Forca, Barzon, Cordobés i Tankeeva, que va sentenciar el derbi (6-13). L’últim quart tan sols va servir perquè les visitants eixamplessin el marcador definitiu fins al 7 a 17.

Visita al CN Sant Andreu

El CN Terrassa visitarà el CN Sant Andreu en partit corresponent a la 2a jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx se celebrarà a la piscina Pere Serrat el dissabte 12 d’octubre a les 18.00h.