El sènior femení de waterpolo debuta a la lliga amb una victòria convincent contra el Sant Feliu

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

CN Terrassa 23 – CN Sant Feliu 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Ferrer (1), Paul (2), Cuenda (2), Cantero (2), Quinzada, Ten Broek (5), Peña (1), Menakerman (2), Camus (5), Finestra, Bosveld (3), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Feliu: Trojan, Soler, Bargalló (2), Almeda, Goset, Roca (3), Gómez (1), Manchego (1), Temprano, Panicello (1), Hidalgo, Figueroa, Carilla.

Entrenador: Jordi Timblau.

Àrbitres: Gonzalvo i Jaumandreu.

Parcials: 4-3, 6-0, 7-3, 6-2.

Resultat acumulat: 4-3, 10-3, 17-6, 23-8.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1, 4-2, 4-3), (5-3, 6-3, 7-3, 8-3, 9-3, 10-3), (11-3, 12-3, 13-3, 14-3, 15-3, 15-4, 15-5, 16-5, 16-6, 17-6), (18-6, 19-6, 20-6, 20-7, 21-7, 22-7, 22-8, 23-8).

El sènior femení de waterpolo va debutar amb una golejada contra el CN Sant Feliu (23-8) en la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Després d’un primer quart igualat, el conjunt de Xavi Pérez, que va transmetre molt bones sensacions, va passar per sobre del rival en encadenar un parcial d’11 a 0.

Les egarenques van avançar-se de seguida amb un penal transformat per Bosveld. Les visitants van replicar de la mà de Roca, però el CN Terrassa va recuperar ràpidament el domini amb un parcial de 3 a 0, obra de Paul, Ten Broek, de penal, i Menakerman (4-1). En el darrer minut del quart, el Sant Feliu va apropar-se gràcies a l’encert de Panicello i Gómez.

A partir del segon període, només hi va haver un equip a dins de la piscina. Les de Xavi Pérez van prémer l’accelerador i van atropellar el rival amb un parcial de 6 a 0 fins al descans que, a la represa, va perllongar-se fins a l’11 a 0. En un tres i no res, Ten Broek, Camus, Menakerman i Cuenda van enfilar l’electrònic fins al 8 a 3. Ten Broek, de nou, i Paul van col·locar el 10 a 3 amb què es va arribar a la pausa.

El tercer quart va començar de la mateixa manera que el segon. El CN Terrassa va superar un cop rere un altre la defensa visitant i la diferència va eixamplar-se progressivament. Les egarenques van encadenar cinc gols consecutius més. Un doblet de Camus i l’encert de Bosveld, Cantero i Ten Broek van col·locar un concloent 15 a 3. El Sant Feliu va aturar l’allau amb dues dianes consecutives de Roca i Bargalló. Però la distància va seguir augmentant fins al 17 a 6 amb què va acabar el període.

Amb el matx absolutament sentenciat, les de Xavi Pérez no van rebaixar la voracitat ofensiva. En dos minuts de joc, Camus, Cantero i Cuenda van engrandir el marge. El partit va anar llanguint i, a vuit segons de la conclusió, Ferrer, de penal, va establir el 23 a 8 definitiu.

Visita al CN Atlètic-Barceloneta

El CN Terrassa visitarà el CN Atlètic-Barceloneta en partit corresponent a la 2a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El matx es disputarà el dissabte 22 d’octubre a les 12.45h a la piscina Sant Sebastià.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).