El sènior femení de waterpolo debuta a la lliga amb una victòria convincent contra el Sant Feliu

CN Terrassa 23 – CN Sant Feliu 8

CN Terrassa: Domene, Ferrer (1), Paul (2), Cuenda (2), Cantero (2), Quinzada, Ten Broek (5), Peña (1), Menakerman (2), Camus (5), Finestra, Bosveld (3), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Feliu: Trojan, Soler, Bargalló (2), Almeda, Goset, Roca (3), Gómez (1), Manchego (1), Temprano, Panicello (1), Hidalgo, Figueroa, Carilla.

Entrenador: Jordi Timblau.

Àrbitres: Gonzalvo i Jaumandreu.

Parcials: 4-3, 6-0, 7-3, 6-2.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1, 4-2, 4-3), (5-3, 6-3, 7-3, 8-3, 9-3, 10-3), (11-3, 12-3, 13-3, 14-3, 15-3, 15-4, 15-5, 16-5, 16-6, 17-6), (18-6, 19-6, 20-6, 20-7, 21-7, 22-7, 22-8, 23-8).

El sènior femení de waterpolo va debutar amb una golejada contra el CN Sant Feliu (23-8) en la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Després d’un primer quart igualat, el conjunt de Xavi Pérez, que va transmetre molt bones sensacions, va passar per sobre del rival en encadenar un parcial d’11 a 0.

Les egarenques van avançar-se de seguida amb un penal transformat per Bosveld. Les visitants van replicar de la mà de Roca, però el CN Terrassa va recuperar ràpidament el domini amb un parcial de 3 a 0, obra de Paul, Ten Broek, de penal, i Menakerman (4-1). En el darrer minut del quart, el Sant Feliu va apropar-se gràcies a l’encert de Panicello i Gómez.

A partir del segon període, només hi va haver un equip a dins de la piscina. Les de Xavi Pérez van prémer l’accelerador i van atropellar el rival amb un parcial de 6 a 0 fins al descans que, a la represa, va perllongar-se fins a l’11 a 0. En un tres i no res, Ten Broek, Camus, Menakerman i Cuenda van enfilar l’electrònic fins al 8 a 3. Ten Broek, de nou, i Paul van col·locar el 10 a 3 amb què es va arribar a la pausa.

El tercer quart va començar de la mateixa manera que el segon. El CN Terrassa va superar un cop rere un altre la defensa visitant i la diferència va eixamplar-se progressivament. Les egarenques van encadenar cinc gols consecutius més. Un doblet de Camus i l’encert de Bosveld, Cantero i Ten Broek van col·locar un concloent 15 a 3. El Sant Feliu va aturar l’allau amb dues dianes consecutives de Roca i Bargalló. Però la distància va seguir augmentant fins al 17 a 6 amb què va acabar el període.

Amb el matx absolutament sentenciat, les de Xavi Pérez no van rebaixar la voracitat ofensiva. En dos minuts de joc, Camus, Cantero i Cuenda van engrandir el marge. El partit va anar llanguint i, a vuit segons de la conclusió, Ferrer, de penal, va establir el 23 a 8 definitiu.

Visita al CN Atlètic-Barceloneta

El CN Terrassa visitarà el CN Atlètic-Barceloneta en partit corresponent a la 2a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El matx es disputarà el dissabte 22 d’octubre a les 12.45h a la piscina Sant Sebastià.