Victòria còmoda contra l’Escuela WP Zaragoza

El sènior femení de waterpolo debuta a la lliga amb una victòria còmoda contra l’Escuela WP Zaragoza

CN Terrassa 17 – Escuela WP Zaragoza 8

CN Terrassa: Domene, Peña (1), Panicello, Ortiz (4), Cuenda, Cardona (3), Rodríguez, Montoya (2), Descalzi (1), Camus (3), Domènech (1), Leitón (2), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Escuela WP Zaragoza: Bello, Madre, Ciudad (5), Rosales (1), Lorente, Coloma, Naya (1), Chicote, Moya, Pérez, Gómez, Tazueco (1), Ballesta.

Entrenador: Fran Orizo.

Àrbitres: Ruiz i Gómez.

Parcials: 4-1, 2-0, 5-4 i 6-3.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1), (5-1, 6-1), (7-1, 8-1, 8-2, 8-3, 9-3, 9-4, 9-5, 10-5, 11-5), (12-5, 12-6, 12-7, 12-8, 13-8, 14-8, 15-8, 16-8, 17-8).

El sènior femení de waterpolo va debutar amb una victòria còmoda contra l’Escuela WP Zaragoza (17-8) a la Lliga Divisió d’Honor Femenina RFEN. El conjunt de Xavi Pérez va complir els pronòstics i no va travessar cap dificultat per sumar els tres primers punts de la temporada.

Les egarenques van començar a edificar el triomf en el primer període. Ortiz, als dos minuts i mig de joc, va estrenar el compte, just abans que Ciudad, en jugadora de més, empatés a un. L’equilibri va resultar un miratge, atès que el CN Terrassa va encadenar un parcial de 7 a 0 culminat en el tercer quart. Els tres primers gols van arribar abans d’acabar el primer temps gràcies a l’encert de Camus i Leitón, en superioritat numèrica, i de Cardona (4-1).

Les de Xavi Pérez van mantenir la porteria a zero en el segon període, fet que va propiciar que la diferència augmentés fins als cinc gols al descans. Peña va marcar el 5 a 1, mentre que Descalzi, en una acció en jugadora de més, va establir el 6 a 1 amb què es va arribar a l’equador.

A la represa, el matx es va accelerar a nivell ofensiu després que les egarenques certifiquessin el triomf. Només arrencar el tercer període, Ortiz, de penal, i Camus van enfilar l’electrònic fins al 8 a 1. Després de molts minuts sense veure porteria, l’Escuela WP Zaragoza va retrobar el camí del gol gràcies a un penal transformat per Ciudad. El partit va entrar en una fase d’intercanvi de dianes que va permetre el conjunt de Xavi Pérez arribar amb sis gols de marge al final del quart. Leitón i Ortiz, en dues ocasions, van anotar per part egarenca (11-5).

El partit va anar llanguint en l’últim període. Després que Camus marqués el 12 a 5, les egarenques van aixecar el peu, fet que va possibilitar un parcial aragonès de 0 a 3, amb Naya, Rosales i Tazueco com a artífexs. El CN Terrassa va tallar de soca-rel la reacció visitant amb un parcial concloent de 5 a 0, obra de Montoya i de Cardona, que van anotar dos gols cadascuna, i Domènech (17-8).

Visita del CN Rubí

El CN Terrassa rebrà la visita del CN Rubí en partit corresponent a la 2a jornada de la Lliga Divisió d’Honor. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 24 d’octubre a les 18.00h.