El sènior femení de waterpolo debuta a la Copa Catalunya contra el CN Catalunya

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo debuta a la Copa Catalunya contra el CN Catalunya

El sènior femení de waterpolo disputarà demà el primer partit oficial de la temporada 2021-2022. Rebrà la visita del CN Catalunya (20.45h) en matx de quarts de final de la Copa Catalunya, la competició que, tradicionalment, enceta la campanya. L’equip del barri de Gràcia arriba a la cita després d’eliminar la UE Horta en els vuitens de final.

El tècnic Xavi Pérez no podrà comptar amb l’equip al complet. La neerlandesa Nina Ten Broek està concentrada amb la seva selecció tot preparant el Campionat del Món Júnior que tindrà lloc a Netanya (Israel) del 9 al 17 d’octubre. En principi, l’entrenador local sí podrà disposar de Martina Cardona i Paula Camus, que s’estan exercitant per a la mateixa competició internacional amb la selecció espanyola al CAR de Sant Cugat.

“La Copa Catalunya ens agafa en plena pretemporada i ens serveix per afinar l’estat de forma de cara al debut de la lliga”, explica Pérez, un debut que no es produirà fins al 23 d’octubre a la piscina del CN Rubí. Els partits contra l’AR Concepción Ciudad Lineal i contra el CN Sant Feliu de les dues primeres jornades s’ajornaran, ja que el CN Terrassa no podrà comptar amb les tres jugadores esmentades que disputaran el Campionat del Món Júnior.

Quant al rival de demà, el tècnic local s’espera un “bloc competitiu”. “La temporada passada ja ho era i, enguany, ha incorporat reforços”.

Dotze equips

La Copa Catalunya Femenina aplega els nou equips catalans de Divisió d’Honor de la temporada 2021-2022 i els tres equips de Primera Divisió. Fins al moment, s’han celebrat quatre eliminatòries prèvies a doble partit en què s’han imposat el CN Sant Andreu, el CN Rubí, el CN Sant Feliu i el CN Catalunya.

Els quarts de final estan programats per a demà dimarts 28, a partit únic, a la piscina dels quatre caps de sèrie de la competició, CN Sabadell, CN Mataró, CN Terrassa i CE Mediterrani.

Les semifinals se celebraran el dimecres 27 d’octubre, mentre que el partit pel tercer i quart lloc i la gran final tindran lloc el dilluns 1 de novembre. Les seus d’aquestes fases encara estan per determinar.

Copa Catalunya Femenina Divisió d’Honor

Eliminatòria prèvia

VF1. CN Molins de Rei – CN Sant Andreu

VF2. AE Santa Eulàlia – CN Rubí

VF3. CN Atlètic-Barceloneta – CN Sant Feliu

VF4. UE Horta – CN Catalunya

Quarts de final. Dimarts 28 de setembre

QF1. CN Sabadell-CN Rubí

QF2. CN Mataró-CN Sant Andreu

QF3. CN Terrassa-CN Catalunya

QF4. CE Mediterrani-CN Sant Feliu

Semifinals. Dimecres 27 d’octubre

SF1. Guanyador QF1 – Guanyador QF2

SF2. Guanyador QF3 – Guanyador QF4

Dilluns 1 de novembre

Partit pel 3r i 4t lloc. Perdedor SF1 – Perdedor SF2

Final. Guanyador SF1 – Guanyador SF2

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).