Poc premi davant el Mediterrani

El sènior femení de waterpolo cau davant el Mediterrani després d’un gran partit

CN Terrassa 9 – CE Mediterrani 10

CN Terrassa: Domene, Silva, Panicello (4), Abad, Cantero, Ruiz (1), Cuenda, Montoya (1), Rodríguez, Samper, Goset (2), Cardona (1), Tomàs.

Entrenador: Xavi Pérez.

CE Mediterrani: Kuijpers, Durán (2), Casado, Garcia, Toha, Pascual (1), Espar (3), Prats, Setó, Dalmases (2), Ungría, Lizotte (2), Trojan.

Entrenador: Marc Comas.

Àrbitres: Pascual i Rabadán.

Parcials: 4-3, 1-2, 2-2 i 2-3.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 3-2, 4-2, 4-3), (4-4, 5-4, 5-5), (6-5, 6-6, 7-6, 7-7), (8-7, 8-8, 8-9, 9-9, 9-10).

El sènior femení de waterpolo va perdre contra el CE Mediterrani (9-10) en partit corresponent a la setzena i antepenúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va quallar un matx molt seriós davant un equip superior sobre el paper, que només va poder decantar la balança al seu favor a falta d’onze segons per al final.

Les egarenques van protagonitzar una arrencada molt prometedora. Judith Panicello, màxima anotadora del partit amb quatre dianes, va avançar les locals només començar, en la primera acció en superioritat numèrica. Tot seguit, Durán, des de la boia, va empatar. Les de Xavi Pérez van obrir una escletxa de dos gols gràcies a l’encert d’Elia Montoya i de Blanca Goset, que va batre Kuijpers amb un tir esplèndid que va picar el travesser abans d’entrar. Dalmases, en una bona combinació culminada des dels dos metres, va retallar distàncies. El CN Terrassa, no obstant, va mantenir la iniciativa en el marcador. L’esquerrana Goset va anotar el 4 a 2, poc abans que Espar, en un u contra u, estrenyés de nou l’electrònic.

El ritme anotador va minvar en un segon quart de més control defensiu. El Mediterrani va restablir l’equilibri per mitjà d’un penal transformat per Espar. Mitjan quart, Panicello, molt inspirada, va tornar a avançar les locals amb un tir des del lateral esquerre (5-4). El tram final del període va ser fatídic per a les egarenques. Elia Montoya, una peça clau, va quedar eliminada definitivament en rebre la seva tercera expulsió i, en el darrer sospir, Espar, en jugadora de més, va igualar a cinc.

A la represa, el conjunt de Xavi Pérez va mantenir-se plenament en la lluita per la victòria. Malgrat rebre més expulsions que el rival, va defensar de forma exemplar les accions en inferioritat numèrica i va comptar amb una Sandra Domene magnífica sota els pals. Ángela Ruiz, en una acció d’habilitat des de la boia, va marcar el 6 a 5. Dos minuts després, Lizotte, des de l’extrem dret, va empatar novament. Les egarenques van recuperar el domini en l’electrònic gràcies a una vaselina magistral de Panicello. Després que Clara Espar fos expulsada per protestar, les visitants van anotar el 7 a 7 en una jugada en superioritat que va materialitzar Dalmases.

El partit es va acabar decidint en un últim període molt emocionant. Panicello va transformar un penal provocat per ella mateix per col·locar el 8 a 7. Tot seguit, amb encara cinc i minuts i mig per al final, Marta Samper va rebre la tercera expulsió, cosa que reduïa una mica més la profunditat de banqueta local. L’equip de Marc Comas va aprofitar la circumstància per capgirar l’electrònic amb un parcial de 0 a 2, obra de Pascual i Durán. A menys d’un minut per al final, Martina Cardona, des de l’extrem dret, va empatar a nou. El CN Terrassa va disposar d’un atac per desfer l’equilibri, però el tir de Goset a trenta segons del final va estavellar-se al lateral de la xarxa. El Mediterrani, en la possessió següent, no va perdonar i Lizotte va situar el 9 a 10 definitiu a onze segons de la botzina.

Visita al CN Madrid Moscardó

El CN Terrassa visitarà el CN Madrid Moscardó en partit corresponent a la dissetena i penúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es jugarà el dissabte 27 d’abril a les 16.30h.