El sènior femení de waterpolo buscarà una victòria contra el Catalunya abans de la pausa nadalenca

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Després de caure ahir per penals a la piscina del CE Mediterrani, el sènior femení de waterpolo rebrà demà el CN Catalunya (10.30h) en partit corresponent a la 10a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez, amb un balanç de cinc victòries i quatre derrotes, mirarà de retrobar-se amb el triomf contra un rival que acumula quatre victòries i quatre derrotes en vuit partits disputats.

El tècnic local, que compta amb el planter al complet, considera que l’equip va competir bé ahir contra el Mediterrani. “Va ser un partit molt equilibrat en el qual vam generar moltes opcions ofensives, però fallar quatre penals va acabar sent decisiu. El desenllaç va ser dur, però estem tranquil·les. Estem treballant bé i els resultats arribaran”. L’equip ha fet avui una sessió de recuperació i de vídeo per preparar el xoc de demà. “M’espero un partit dur i exigent, més encara per la càrrega de partits que portem”.

Pérez defineix el Catalunya com un equip “molt lluitador i intens”. D’entre el planter que dirigeix Gabor Egedi, l’entrenador egarenc destaca l’aportació de la neerlandesa Maartje Van Rijn, autora de disset dianes, ben secundada per Clara Díaz, que n’acumula catorze.

Segueix-lo per streaming a:

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).