El sènior femení de waterpolo…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo buscarà els tres primers punts contra l’Escuela Waterpolo Zaragoza

El sènior femení de waterpolo rebrà demà (16.00h) l’Escuela Waterpolo Zaragoza en partit corresponent a la tercera jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Egarenques i aragoneses arriben a la cita en una situació semblant després d’haver perdut els dos primers compromisos, de manera que el conjunt de Xavi Pérez disposa d’una ocasió propícia per sumar els tres primers punts de la temporada.

El tècnic local remarca la importància del matx de demà. “Tots els partits a casa contra rivals directes són fonamentals per assolir el nostre objectiu. I demà tenim una cita clau. Toca guanyar per seguir creixent després de quedar-nos a prop de puntuar el cap de setmana passat a Mataró”. Pérez entén que els punts són cabdals en la mesura que sembla haver-hi quatre equips per sobre de la resta, Sabadell, Sant Andreu, Mediterrani i Mataró. “Les quatre primeres places estan caríssimes. Per tant, si volem aspirar a ser cinquenes, no podem fallar contra contrincants directe a casa”.

L’entrenador egarenc explica que el procés d’adaptació de les noves jugadores avança a bon ritme. “Cada cop l’equip està més conjuntat i té més assumits els conceptes que busquem com a grup i el que vull de cadascuna de les waterpolistes individualment. Esperem que aquesta millora es reflecteixi demà en punts”.

L’Escuela Waterpolo Zaragoza presenta una plantilla reforçada respecte a la temporada passada. L’equip que dirigeix Fran Orizo ha incorporat la boia estatunidenca Christina O’Beck, “molt poderosa físicament”, i la portera Marta Fuertes, ex del Mediterrani. “Ara tenen dues porteres de garanties, ja que compten també amb Immaculada Bello”. Pérez subratlla també l’aportació ofensiva de Miriam Ciudad i de Julia Tazueco i l’experiència de Patricia Genzor. “No oblidem que l’any passat van derrotar el Mediterrani”, adverteix el tècnic.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).