El sènior femení de waterpolo, a semifinals de la Copa Catalunya

El sènior femení de waterpolo bat el Rubí i segella el pas a semifinals de la Copa Catalunya

CN Terrassa 23 – CN Rubí 16

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Peña (1), Panicello (3), Ortiz (2), Cantero (3), Cardona (1), Rodríguez (1), Montoya (1), Cuenda (3), Camus (1), Domènech (2), Leitón (5), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Rubí: Jiménez, A. Roldán (1), Gerschcovsky, Rion (1), Manchego (1), R. Roldán (1), Ruiz (5), Grandes, Senpau (1), Alonso (5), Soriano (1), Abril, Gómez.

Entrenador: Manel Llobregat.

Àrbitres: Colominas i Ruiz.

Parcials: 5-4, 8-3, 7-4 i 3-5.

Resultat acumulat: 5-4, 13-7, 20-11, 23-16.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 3-2, 4-2, 4-3, 4-4, 5-4), (5-5, 6-5, 6-6, 7-6, 8-6, 9-6, 10-6, 10-7, 11-7, 12-7, 13-7), (14-7, 14-8, 15-8, 16-8, 16-9, 17-9, 17-10, 17-11, 18-11, 19-11, 20-11), (21-11, 21-12, 21-13, 22-13, 22-14, 23-14, 23-15, 23-16).

El sènior femení de waterpolo va superar el CN Rubí (23-16) en partit de tornada de quarts de final de la Copa Catalunya. El conjunt de Xavi Pérez, que sortia amb un avantatge de vuit gols del matx d’anada (9-17), va tornar a endur-se amb solvència el derbi vallesà i va classificar-se folgadament per semifinals, ronda en què s’enfrontarà al CE Mediterrani a doble partit el 5 i el 10 de desembre.

El partit va esdevenir un veritable espectacle ofensiu que les locals van controlar a partir del segon quart. El primer període va resultar equilibrat. Ortiz i Leitón van avançar les egarenques amb dues dianes consecutives als tres minuts de joc. Les visitants van apropar-se de seguida gràcies a l’encert d’Alonso. Amb 4 a 2 al marcador, el Rubí, liderat per Ruiz, va empatar a quatre, però Cuenda, en el tram final, va situar el CN Terrassa amb un marge mínim (5-4).

El matx es va començar a trencar en el segon quart. Les de Manel Llobregat van resistir fins al 6 a 6, moment en què el conjunt de Xavi Pérez va encadenar un parcial concloent de 7 a 1 que va enfilar el marcador fins al 13 a 7 al descans. Cardona, Domènech, en dues ocasions, i Cantero van col·locar el 10 a 6 mitjan període. El Rubí va contenir l’allau momentàniament de la mà d’Alonso. No obstant, dos gols de Leitón i un de Rodríguez van establir una diferència insalvable amb encara dos quarts per davant.

A la represa, el CN Terrassa, molt fluid en atac, va seguir engrandint l’escletxa. Montoya, de penal, va anotar el 14 a 7 només començar el tercer període. Ruiz va retallar distàncies, però l’encert d’Ortiz i Cuenda va eixamplar novament el forat (16-8). El coixí egarenc al final del quart va ampliar-se fins als nou gols. Leitón, per partida doble, Camus i Cantero van apujar el compte anotador fins a la vintena.

En l’últim quart, les locals van aixecar el peu i el Rubí va endur-se el parcial en els instants finals (3-5). Després que Panicello, de penal, marqués el 23 a 14, dues accions en el darrer minut culminades per Senpau i Rion van establir el resultat definitiu.