El sènior femení de waterpolo bat el Rubí i es classifica per a semis de la Copa Catalunya

CN Terrassa 14 – CN Rubí 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Ferrer (1), Finestra, Cuenda, Cantero (1), Quinzada, Ten Broek (2), Peña (5), Menakerman, Camus (2), Manso (2), Bosveld (1), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Rubí: Jiménez, Montero, Peñalver, Abril, Ungría (1), Rodríguez, Rion, Moreno, Prieto (1), Prados (1), Vesperinas, Triviño (5), Nogueira.

Entrenador: Karlos Ligero.

Àrbitres: Verdejo i Lloret.

Parcials: 6-1, 4-1, 2-3, 2-3.

Resultat acumulat: 6-1, 10-2, 12-5, 14-8.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 6-0, 6-1), (6-2, 7-2, 8-2, 9-2, 10-2), (10-3, 11-3, 11-4, 12-4, 12-5), (12-6, 13-6, 13-7, 13-8, 14-8).

El sènior femení de waterpolo va batre el CN Rubí (14-8) en partit de tornada de quarts de final de la Copa Catalunya, la competició que, tradicionalment, enceta la temporada. Després de vèncer còmodament el matx d’anada (8-12), el conjunt de Xavi Pérez va certificar el passi a semifinals amb un segon triomf encara més convincent. Les egarenques s’enfrontaran demà amb l’Astralpool CN Sabadell (12.30h) a les instal·lacions del CN Montjuïc, seu de la fase final de la competició. L’altra semifinal femenina la disputaran CN Mataró i CE Mediterrani a partir de les 11.00h. La final està programada per al diumenge a les 11.30h, mentre que el matx pel tercer i quart lloc es jugarà a partir de les 10.00h.

El CN Terrassa va sortir decidit a tancar l’eliminatòria ben aviat. I ho va aconseguir. En el primer quart, va passar per sobre del Rubí i va enfilar el marcador fins a un 6 a 0 concloent. Peña, en dues ocasions, Camus, Cantero, Ferrer i Manso en van ser les artífexs. Triviño va aturar l’allau momentàniament sobre la botzina.

En el segon quart, la dinàmica no va variar. Les de Xavi Pérez van continuar voraces en atac i amb l’accelerador premut. Després que Triviño, el referent ofensiu visitant, situés el 6 a 2, les terrassenques van encadenar un nou parcial demolidor de 4 a 0. Peña, novament molt inspirada, va anotar dues dianes i Camus i Cantero van enfilar l’electrònic fins al 10 a 2 al descans.

A la represa, i atesa la diferència en el marcador, el partit va entrar en una fase més intranscendent i es va equilibrar. El CN Terrassa va gestionar l’avantatge adquirit sense dificultats. Triviño va seguir protagonitzant els atacs del Rubí, que es va adjudicar el tercer quart per la mínima (2-3). Peña i Manso van marcar els gols locals en aquest període. En els últims vuit minuts, més del mateix, un estira-i-arronsa sota control egarenc. Ten Broek, de penal, i Bosveld van contrarestar els gols visitants, obra de Triviño, Prieto i Ungría (14-8).