El sènior femení de waterpolo, a la final de la Copa Catalunya

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo bat el Mediterrani i es classifica per a la final de la Copa Catalunya

CN Terrassa 10 – CE Mediterrani 8

Fitxa tècnica:

CN Terrassa: Domene, Peña, Panicello (1), Ortiz (2), Cantero, Cardona, Rodríguez, Montoya, Quinzada, Camus (2), Domènech, Leitón (5).

Entrenador: Xavi Pérez.

CE Mediterrani: Rutgers, Durán, Díaz, Wolves, Toha (2), Prats (1), Espar (1), Tarragó (2), Setó (1), Marcos, Almeda, Lizotte (1), Trojan.

Entrenador: Marian Díaz.

Àrbitres: Colominas i Cabanas.

Parcials: 3-1, 4-3, 3-2, 0-2.

Resultat acumulat: 3-1, 7-4, 10-6, 10-8.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1, 3-1), (4-1, 4-2, 5-2, 5-3, 6-3, 6-4, 7-4), (8-4, 8-5, 9-5, 9-6, 10-6), (10-7, 10-8).

El sènior femení de waterpolo va superar el CE Mediterrani (10-8) en partit de semifinals de la Copa Catalunya Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va quallar un matx molt complet que li va permetre dominar la situació en tot moment. El rival de les egarenques a la final, que, de moment, no té data de celebració, serà l’Astrapool CN Sabadell, que va desfer-se del CN Mataró en l’altra semifinal (12-8).

Les terrassenques van obrir forat de seguida a través d’una imparable Paula Leitón, que va anotar la meitat dels gols de l’equip. La boia egarenca va marcar l’1 a 0 només començar i, dos minuts més tard, va ampliar la renda. Les visitants van respondre de la mà de Lizotte, però Camus, des dels dos metres, va tornar a augmentar la diferència (3-1).

En el segon quart, el CN Terrassa va seguir controlant la dinàmica del partit. Una acció en jugadora de més va possibilitar Leitón situar el 4 a 1. Tres minuts més tard, Prats, també en superioritat numèrica, va retallar el marge. Però les de Xavi Pérez no van fer cap altra concessió. Van incrementar la distància fins als tres gols al descans amb un parcial de 3 a 2. Leitón, Ortiz i Camus van contrarestar les dianes de Toha i Tarragó (7-4).

A la represa, les egarenques van certificar una victòria construïda des del primer minut. Leitón, qui si no, va enfilar el marcador fins al 8 a 4. Toha va replicar per part de l’equip del barri de Sants. El matx va entrar en una fase d’intercanvi de gols que va afavorir el conjunt de Xavi Pérez, que va acabar el tercer període amb quatre gols d’avantatge. Panicello va anotar el novè. El Mediterrani va respondre amb una diana de penal de Tarragó. I Ortiz, en el tram final del quart, va col·locar un tranquil·litzador 10 a 6.

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa no va trobar el camí del gol, però va saber gestionar la renda assolida i no va patir. Setó va apropar les visitants només començar el període i Espar, en el darrer minut, va situar el 10 a 8 definitiu.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).