El sènior femení de waterpolo bat el Mediterrani i es classifica per a la final de la Copa Catalunya

CN Terrassa 10 – CE Mediterrani 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Tevar, Panicello (1), Ortiz (4), Cantero, Cardona, Ten Broek, Peña (1), Cuenda (2), Camus, Domènech (1), Leitón (1), Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

CE Mediterrani: Trojan, Muñoz, Cereijo, Wolves, Toha, Rodríguez, Espar (4), Marcos, Grossman (1), Dalmases (1), Crespi (1), Lizotte (1), Willemsz.

Entrenador: Marian Díaz.

Àrbitres: Torres i Bach.

Parcials: 2-3, 2-1, 3-4 i 3-0.

Resultat acumulat: 2-3, 4-4, 7-8, 10-8.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 1-2, 1-3, 2-3), (3-3, 3-4, 4-4), (4-5, 5-5,, 6-5, 6-6, 7-6, 7-7, 7-8), (8-8, 9-8, 10-8).

El sènior femení de waterpolo va classificar-se per a la final de la Copa Catalunya després de batre ahir el CE Mediterrani en el xoc de semifinals per 10 a 8. El conjunt de Xavi Pérez va sentenciar el matx gràcies a un parcial esplèndid de 3 a 0 en el darrer quart. El rival de les egarenques en la final, que encara no té data ni seu, serà l’Astralpool CN Sabadell o el CN Mataró, que disputen avui la segona semifinal.

El partit va esdevenir molt igualat des del principi. Paula Leitón, al minut de joc, va avançar les locals. L’equip del barri de Sants, però, va reaccionar de seguida i va capgirar el marcador amb un parcial de 0 a 3, amb dues dianes d’Espar i una de Dalmases. En els últims segons de període, Domènech, en jugadora de més, va retallar distàncies (2-3).

En el segon quart, va minvar el ritme d’anotació però es va mantenir l’equilibri. Peña va anotar el 3 a 3 als tres minuts de joc. L’empat va romandre fins al descans després que Panicello contrarestés la diana prèvia d’Espar (4-4).

A la represa, el Mediterrani va recuperar l’avantatge mínim de què havia gaudit en el primer quart. L’estatunidenca Grossman va situar les visitants per davant. El CN Terrassa va reaccionar de la mà d’una superba Bea Ortiz, que va col·locar el 6 a 5 en un tres i no res. Les de Marian Díaz, però, van prendre de nou les regnes amb un parcial d’1 a 3. Ortiz va completar el seu hat trick en aquest període, mentre que Lizotte, Espar i Crespi van marcar per l’equip del barri de Sants (7-8).

El conjunt de Xavi Pérez va decantar la balança al seu favor en un últim quart impecable que va comptar amb una protagonista inesperada, la jove Noelia Cuenda, autora de dues dianes consecutives que van esdevenir vitals. A quatre minuts i mig del final, Ortiz va marcar el 10 a 8 definitiu i va segellar el passi a la final.