El sènior femení de waterpolo apallissa l’EW Zaragoza a domicili

El sènior femení de waterpolo apallissa l’EW Zaragoza a domicili

EW Zaragoza 7 – CN Terrassa 17

EW Zaragoza: Bello, Moya, Ciudad (3), I. Rosales, Sariñena, Coloma, Naya (3), Garín, Corao, Pérez, Acín, Tazueco (1), S. Rosales.

Entrenadora: Paula Esteban.

CN Terrassa: Domene, Manso, Paul (1), Cuenda (1), Cantero (2), Quinzada (1), Ten Broek (4), Peña (1), Menakerman, Camus (6), Fernández (1), Bosveld, Arcas.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Ortega i Bravo.

Parcials: 4-4, 0-5, 0-5, 3-3.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 2-4, 3-4, 4-4), (4-5, 4-6, 4-7, 4-8, 4-9), (4-10, 4-11, 4-12, 4-13, 4-14), (5-14, 5-15, 5-16, 6-16, 6-17, 7-17).

El sènior femení de waterpolo va golejar ahir l’EW Zaragoza (7-17) en partit corresponent a l’11a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina, la darrera de la primera volta. El conjunt de Xavi Pérez va gaudir d’un retorn plàcid a la competició domèstica i va resoldre el compromís amb un parcial de 0 a 10 entre el segon i el tercer període. Les egarenques pugen fins al cinquè lloc de la taula amb un balanç de set victòries i quatre derrotes.

La resistència de les aragoneses es va limitar al primer quart. Mitjan període, va produir-se un estira-i-arronsa que va portar el marcador fins al 2 a 2. Ten Broek i Camus van anotar per les egarenques, mentre Ciudad i Naya van ser les autores de les dianes locals. El CN Terrassa va obrir una petita escletxa tot seguit gràcies a un parcial de 0 a 2, obra de Camus, imparable des de la boia, i Cantero, de penal. En el tram final del quart, no obstant, l’EW Zaragoza va restablir l’equilibri amb un doblet de Naya (4-4).

El matx va canviar radicalment a partir del segon període. Les de Xavi Pérez van ajustar la defensa i van prendre les regnes definitivament. El domini es va traduir en un parcial contundent de 0 a 10 que va sentenciar el xoc. Els primers cinc gols van arribar abans del descans. Un hat trick de Camus i un doblet de Ten Broek van enfilar l’electrònic fins al 4 a 9.

A la represa, les egarenques van continuar amb l’accelerador premut. Van foradar un cop rere un altre la porteria defensada per Inma Bello. Ten Broek i Camus van marcar el desè i l’onzè i Peña i Cuenda en van agafar el relleu. La jove Martina Fernández va tancar el parcial a vint-i-dos segons del final del tercer període (4-14).

En els últims vuit minuts, el CN Terrassa va signar una treva i el quart es va saldar en un empat a tres intranscendent. Quinzada, Paul i Cantero van materialitzar les tres darreres dianes egarenques (7-17).

Torn per a l’Euro Cup

El CN Terrassa disputarà dissabte (19.30h) el partit d’anada dels quarts de final de l’Euro Cup a casa contra el FTC Telekom Budapest. El proper partit de lliga, corresponent a la 12a jornada, serà el dimecres 1 de febrer a les 21.00h a la piscina del CN Sant Feliu.