A retrobar-se amb el triomf contra el Boadilla

El sènior femení de waterpolo, a retrobar-se amb el triomf contra el Boadilla

El sènior femení de waterpolo visitarà dissabte (15.30h) el CDN Boadilla en partit corresponent a la dotzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor femenina. Després de la derrota contra el Sant Andreu, el conjunt de Xavi Pérez, cinquè amb 18 punts, buscarà retrobar-se amb la victòria contra l’equip revelació de la temporada, atès que les madrilenyes, nouvingudes a la màxima categoria estatal, són sisenes amb 16.

El tècnic local reconeix que ha estat una setmana de recuperació anímica del grup. “Havíem posat moltes esperances en el matx contra el Sant Andreu, però això és esport. Ni érem tan bones contra el Sabadell ni ara som tan dolentes. La competició continua i tenim la capacitat d’aixecar-nos les vegades que faci falta”. Pérez explica que s’ha fet una anàlisi de les raons de la derrota. “És cert que ens vam encallar en atac i que hem estat treballant aquest aspecte. Però també hem incidit en matèria defensiva, ja que vam encaixar algun gol que no podem concedir”.

L’entrenador egarenc remarca la dificultat del desplaçament de dissabte. “No podem badar en absolut. El Boadilla està a només dos punts per mèrits propis. Ha guanyat a tots els rivals que estan per sota a la taula i va treure un punt contra el Sant Andreu”. Pérez no creu que el 17 a 1 que va registrar el partit de la primera volta serveixi de referència. “El partit de dissabte no tindrà res amb aquell. Cap altre equip l’ha vençut amb aquesta solvència. Nosaltres vam quallar una actuació molt completa, vam anul·lar per complet les seves jugadores més perilloses”.

El CDN Boadilla està dirigit per Mar Rodríguez, una entrenadora que ha guanyat campionats d’Espanya de categories inferiors amb aquest bloc de jugadores. “És un equip jove, descarat, que juga amb molt ritme i que és especialment fort com a local”. D’entre el planter, el tècnic terrassenc destaca Elena Camarena, “una jugadora d’arc amb gol i bona sortida al contracop”, i Paula Camus, “una boia ràpida amb molta projecció a la qual haurem de vigilar de prop”.