El sènior femení de waterpolo, a pel tres de tres contra el CN Rubí

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo, a pel tres de tres contra el CN Rubí

El sènior femení de waterpolo rebrà demà (21.00h) el CN Rubí en partit avançat corresponent a la 6a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Després de resoldre els dos primers compromisos amb suficiència, el conjunt de Xavi Pérez afronta el derbi vallesà amb l’objectiu de sumar la tercera victòria consecutiva. El Rubí, al seu torn, arriba a la cita amb tres derrotes en tres partits.

El tècnic local, que compta amb el planter al complet, reconeix que la preparació del matx ha estat complicada. “Cinc jugadores han estat disputant la Lliga Mundial la setmana passada, de manera que només hem pogut entrenar amb tot el bloc a partir d’ahir”. Pérez explica que, després d’una competició internacional que requereix tanta tensió, sol ser necessària una certa recuperació a nivell mental. “És lògic que es perdi una mica d’intensitat en la tornada”.

Les egarenques s’han enfrontat enguany dues vegades al CN Rubí, en l’eliminatòria de quarts de final de la Copa Catalunya. El CN Terrassa va imposar-se en ambdós compromisos (14-8 i 8-12), però Pérez no concedeix gaire importància a aquests precedents. “Era principi de temporada, encara. Ara ens trobarem amb un rival més conjuntat que ens posarà les coses més difícils”.

L’entrenador terrassenc remarca que el Rubí ha perdut una jugadora de referència, la internacional Elena Ruiz. A canvi, ha incorporat waterpolistes com Claudia Moreno, Marta Ungría, Raquel Prieto o Carlota Peñalver. “Són moltes novetats i cal adaptar-les al grup. Crec que és un equip que anirà a més a mesura que avanci la campanya”. D’entre el planter que dirigeix el terrassenc Karlos Ligero, format al club, destaca l’aportació d’Amanda Triviño.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).