Futbol

El primer equip masculí de futbol del CN Terrassa s’enfronta al Ripollet en un partit molt important

El pròxim dissabte 6 d’abril a les 17:45 el primer equip sènior masculí de futbol del CN Terrassa s’enfronta al Ripollet en un partit molt important de la Lliga. El matx es disputarà al camp de les instal·lacions del CN Terrassa.

Actualment, l’equip liderat per Vicenç Diaz té un total de 51 punts i es troba com a segon classificat de la Lliga. L’equip del CN Terrassa porta un balanç de disset jornades sense perdre: dotze victòries i cinc empats. Per altra banda, el Ripollet està en tercera posició amb un total de 49 punts.

Segons Diaz, l’objectiu és poder assolir la primera posició de la lliga o acabar-la amb una plaça per poder disputar el Play-Off d’ascens a Primera Catalana, el que significa que haurien de ser els segons o els tercers classificats.

L’equip del CN Terrassa, està format per: Gerard Guitart, Alex Viciana, Jose Luis Aguado, Sergi Almirall, Miquel Callao, Oscar Morales, Luis Fernandez, Raul Lao, Quim Honorato, Eudald Juarez, Ivan Jimenez, Alex Pertusa, Gerard Ramirez, Marc Ramirez, Kevin Gomez, Alex Prado, Pol Bello, Cristian Jimenez, Alex Sucias, Oriol Romero, Bernat Juarez, Iker Sabaté, Roger Pons i Ciscu Alarcon. Del cos tècnic, en forma part: Vicenç Diaz, Manolo Martinez, Ivan Muñoz, Veronica Macias, Alex Fernandez i Miquel Aparicio.