Futbol

El primer equip de futbol del CN Terrassa venç contundentment al Sant Quirze

El dissabte 3 de febrer, el primer equip del CN Terrassa de futbol es va enfrontar al Sant Quirze a les 16:10 hores de la tarda i ho van fer a les instal·lacions del Club Natació Terrassa.

Els jugadors del CN Terrassa, entrenats per Vicenç Díaz, van vèncer per una golejada de 7 a 0 als de Sant Quirze. Tal com comenta l’entrenador, “va ser un partit molt efectiu en àrea rival. Quan portàvem 10 minuts de joc ja havíem assolit fer dos gols”.

L’equip fa 11 jornades que no perd i actualment està classificat en posicions de play off i a 2 punts de l’ascens directe. La pròxima jornada serà el 18 de febrer, on els del CN Terrassa s’enfrontaran als del Tibidabo i ho faran en el camp dels rivals. El matx es disputarà a les 12:00 hores.