Patinatge

El patinador Aleix Bou, plata al Campionat de Barcelona Júnior

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El patinador Aleix Bou, plata al Campionat de Barcelona Júnior

El patinador Aleix Bou va penjar-se la medalla de plata en el Campionat de Barcelona Júnior que va celebrar-se a Caldes d’Estrac el cap de setmana passat.

Bou ja va situar-se en segona posició en el programa curt amb un total de 67,28 punts, a set del líder, Arnau Pérez, del Tona CPA. En el programa llarg, el patinador egarenc va certificar el segon lloc després de rebre una puntuació de 87,50, de manera que en va totalitzar 154,78. Pérez va proclamar-se campió amb 192,51, mentre que Miquel Cases, del Club Patí Sant Iscle, va obtenir el bronze amb 120,46.

Cinquè lloc per a Sonia Onandia

El club va comptar amb una segona representant en aquesta cita, Sonia Onandia, que va ocupar la cinquena posició amb un total de 90,63 punts. L’egarenca va finalitzar en vuitena plaça després del programa curt amb 30,60, però va millorar notablement en el llarg, en el qual va classificar-se quarta amb 60,03. Elna Francis i Mar Cajal, del CPA Ripollet, van aconseguir les dues primeres posicions, per davant d’Aina Martín, del CP Parets.

Amb aquests resultats, tant Aleix Bou com Sonia Onandia s’han classificat per al Campionat de Catalunya Júnior que se celebrarà el 4 i 5 de juny al CPA Rubí.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).