Patinatge

El patinador Aleix Bou, plata al Campionat de Barcelona Júnior

El patinador Aleix Bou, plata al Campionat de Barcelona Júnior

El patinador Aleix Bou va penjar-se la medalla de plata en el Campionat de Barcelona Júnior que va celebrar-se a Caldes d’Estrac el cap de setmana passat.

Bou ja va situar-se en segona posició en el programa curt amb un total de 67,28 punts, a set del líder, Arnau Pérez, del Tona CPA. En el programa llarg, el patinador egarenc va certificar el segon lloc després de rebre una puntuació de 87,50, de manera que en va totalitzar 154,78. Pérez va proclamar-se campió amb 192,51, mentre que Miquel Cases, del Club Patí Sant Iscle, va obtenir el bronze amb 120,46.

Cinquè lloc per a Sonia Onandia

El club va comptar amb una segona representant en aquesta cita, Sonia Onandia, que va ocupar la cinquena posició amb un total de 90,63 punts. L’egarenca va finalitzar en vuitena plaça després del programa curt amb 30,60, però va millorar notablement en el llarg, en el qual va classificar-se quarta amb 60,03. Elna Francis i Mar Cajal, del CPA Ripollet, van aconseguir les dues primeres posicions, per davant d’Aina Martín, del CP Parets.

Amb aquests resultats, tant Aleix Bou com Sonia Onandia s’han classificat per al Campionat de Catalunya Júnior que se celebrarà el 4 i 5 de juny al CPA Rubí.