Tercer lloc a la I Z-Cup

El juvenil masculí de waterpolo, tercer al I Z-Cup Tournament

El juvenil masculí de waterpolo va aconseguir una meritòria tercera posició en el I Z-Cup Tournament, un torneig internacional de waterpolo  que va tenir lloc entre el 31 de maig i el 2 de juny a Aix en Provence (França).

L’equip entrenat per Eduard Vera va finalitzar la primera fase com a segon classificat amb un balanç de tres victòries i una derrota. Va debutar divendres amb un triomf clar contra una selecció de jugadors de diferents clubs francesos. Posteriorment, va batre el Pays d’Aix, l’equip amfitró, de dos gols. L’endemà dissabte, va perdre contra el CN Atlètic-Barceloneta i va tancar la fase amb una nova victòria contra el Marsella.

En semifinals, el CN Terrassa va caure contra el Pays d’Aix. Els d’Eduard Vera van recuperar-se a la perfecció d’aquest resultat i, en el matx pel tercer i quart lloc, van superar còmodament la selecció de jugadors de diferents clubs francesos.

El juvenil masculí de waterpolo que ha estat tercer a la Z-Cup Tournament està format per Marc Quinzada, Iván Sánchez, Marc Ortiz, Gerard Diestre, Arnau Piqué, Iker Soto, Biel Segura, Pol Prat, Víctor Calero, Martí Abadías, Teo Soler, Alejandro Prieto, Pere Posas i Martí Gabarró.