El jugador de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes Jordi Ruiz, al CN Terrassa

El jugador de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes Jordi Ruiz s’exercita al CN Terrassa

El jugador de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes Jordi Ruiz està desenvolupant sessions de preparació per als Jocs Paralímpics de Tòquio al pavelló del CN Terrassa de la mà de Raúl Elía, membre del cos tècnic del sènior masculí de bàsquet del club i delegat i cap d’equip de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes.

Elía exercirà aquesta funció en el combinat estatal que prendrà part en els Jocs Paralímpics de Tòquio. Serà la seva segona experiència olímpica, atès que ja va formar part del cos tècnic de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes als Jocs de Rio 2016.

En finalitzar la sessió d’entrenament d’avui, Ruiz i Elía s’han reunit amb el president del club Joan Herrera i li han lliurat una samarreta de la selecció espanyola tot agraint la bona predisposició del club en la cessió de la instal·lació.