Superàvit per tercer any…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa tanca l’exercici amb superàvit per tercer any consecutiu

El Club Natació Terrassa va presentar un superàvit de 110.275 euros de l’exercici 2017-2018 en l’Assemblea General de Socis Compromissaris que va celebrar-se dilluns passat. Es tracta d’una xifra que millora les previsions realitzades a l’inici de temporada i suposa el tercer any consecutiu amb balanç positiu.

Punt d’equilibri

En el discurs d’obertura de l’assemblea, el president Jordi Martín va subratllar la tasca realitzada durant la darrera temporada. “Hem estat capaços de trobar un punt d’equilibri entre la gestió del dia a dia i la planificació dels objectius per a la millora de la oferta esportiva global de la ciutat, l’interès i els mitjans esmerçats per a la millora dels nostres esportistes, la nostra imatge com a club, el tracte i el reconeixement a la massa social, l’esport inclusiu i la col·laboració en projectes solidaris, sempre amb la pràctica esportiva com a gran protagonista”. Així mateix, el màxim responsable del club va afirmar que, un cop assolit el repte de la recuperació econòmica i l’equilibri pressupostari, “hem iniciat unes actuacions que pretenen una millora de les condicions de qualitat i confort dels espais esportius en els quals es porta a terme aquesta pràctica esportiva”.

Consolidació de beneficis

El tresorer Albert Colet va destacar que s’ha consolidat la tendència a obtenir beneficis. “Han estat superiors als que havíem previst. A més, un dels nostres compromisos en matèria econòmica era disposar de 500.000 de fons propis, un escenari que ja està pràcticament aconseguit”. Colet també va explicar que el nombre de socis s’ha incrementat en 500 aquest any fins a situar-se en 17.207. “Entenem que la pujada respon a tres motius: les millores en els accessos que impedeixen que entrin a la instal·lació persones amb l’acreditació d’altres socis; l’augment dels equips en les seccions; i l’esforç que hem fet en la renovació de les instal·lacions”.

De cara a l’exercici 2018-2019, el club va presentar un pressupost de 7,7 milions d’euros que preveu un superàvit de gairebé 50.000 euros. El vicepresident Joan Carles Rodríguez va manifestar que el pressupost s’ha elaborat a partir de la prudència en el capítol d’ingressos, “sense renunciar a potenciar les nostres seccions esportives, a millorar les instal·lacions ni a invertir en els nostres treballadors”.

Aprovació del Reglament de Règim Intern

Un altre punt destacat de l’Assemblea va ser l’aprovació del Reglament de Règim Intern, el document que regula detalladament el funcionament intern i quotidià del club i que complementa els Estatus, que inclou temes més genèrics i globals. El document ha estat actualitzat per adaptar-lo als Estatuts i unifica tots els documents que existien anteriorment.

A l’espera de la llicència d’obres

D’altra banda, el president Jordi Martín va concretar que, abans que acabi l’any, el club espera disposar de la llicència municipal d’obres per a la construcció de dos espais coberts a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica, l’obra més rellevant del projecte de millora que l’entitat ha emprès enguany. Si es compleix el calendari, durant el mes de gener es licitaria el projecte definitiu per començar l’actuació.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).