- L’equip de Sergi Mora competeix fins al final davant el CN Barcelona i cau als penals en la lluita pel bronze
Terrassa, 14 de setembre de 2026. El primer equip masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa finalitza en quarta posició a la Copa Catalunya després de protagonitzar un partit molt competit davant el CN Barcelona, que s’ha acabat resolent en la tanda de penals (14-15) després de l’empat a 11 gols al final del temps reglamentari.
El conjunt dirigit per Sergi Mora va demostrar capacitat de reacció i va aconseguir mantenir les opcions de victòria fins al darrer instant. Després d’un primer tram de partit igualat, els egarencs van fer un pas endavant a la represa fins a capgirar el marcador amb un parcial de 4-1 que li permetia situar-se 8-6 per davant.
El CN Barcelona reaccionava en el tram final del tercer període, però els egarencs van continuar competint fins a arribar a l’últim quart amb totes les opcions obertes. En un final d’infart, el conjunt barcelonista aconseguia situar-se 9-11, però el CN Terrassa tornava a demostrar caràcter per igualar el marcador. A només 23 segons del final, Joe Bruce anotava l’11-11 que portava el partit a la tanda de penals.
Des dels cinc metres, el CN Barcelona s’acabava imposant per 3-4, en una tanda molt ajustada. Els gols egarencs durant el partit van ser obra d’Òscar Blasco (3), Albert Sabadell (2), Joe Bruce (2), Álvaro García (2) i Gerard Cuacos (2).
Així, el CN Terrassa tanca la seva participació a la Copa Catalunya amb una quarta posició i bones sensacions, després d’haver competit de tu a tu davant un dels conjunts més destacats del waterpolo català. La competició ha servit també per continuar acumulant minuts i rodatge en aquesta fase inicial de la temporada.