El CN Terrassa tanca…

El CN Terrassa tanca el Campionat de Catalunya Júnior Open d’Estiu amb vuit medalles més

Segon lloc de l’equip masculí i tercer de l’equip femení en la classificació per clubs

El CN Terrassa va assolir vuit medalles (dues d’or, tres de plata i tres de bronze) en la tercera i última jornada del Campionat de Catalunya Júnior Open d’Estiu que va celebrar-se a les instal·lacions del CN Mataró. D’aquesta manera, el balanç total del club en la màxima cita catalana puja a vint-i-sis medalles (vuit d’or, onze de plata i set de bronze). Aquests magnífics resultats han situat el CN Terrassa en la segona posició de la classificació masculina per clubs, en el tercer lloc de la classificació femenina i en el quart de la classificació conjunta. La competició va desenvolupar-se en paral·lel al Trofeu Ciutat de Mataró – Memorial Josep Mons, setena i última prova del XIX Circuit Català de Trofeus de Natació-Gran Premi Diputació de Barcelona.

Aida López i Marta San José van brillar en la darrera jornada en penjar-se dues medalles individuals. López va proclamar-se campiona en 200 m lliures femenins 16 anys (2.07.71) i va penjar-se la plata en 1500 m lliures femenins 16 anys (17.03.56). Al seu torn, San José va vèncer els 200 m braça femenins 16 anys (2.38.04) i va obtenir la plata en els 200 m estils femenins 16 anys (2.25.64). Al seu torn, Guillem Lázaro va assolir el bronze en els 1500 m lliures masculins 18 anys (17.01.53), mateix èxit que va sumar Jordi Pérez en els 200 m braça masculins 18 anys (2.25.60).

Els relleus van proporcionar els dos últims podis de la tarda. El relleu masculí de 4×100 m estils, format per Jordi Pérez, Guillem Lázaro, Roger Solé i Víctor de Pablo, va obtenir la plata amb 4.02.24, mentre que el relleu femení de 4×100 m estils, integrat per Judit Molina, Aida López, Georgina Biosca i Marta San José, va aconseguir el bronze amb 4.35.88.